2/14 Character Reveal

Discussion in 'Mortal Kombat 11' started by MateoFoShizzle, Feb 6, 2019.

Loading...
  1. Swindle

    Swindle Philanthropist & Asshole

    Kung Jin.
     
    #26
    The Hex Man, aldazo, Ger187 and 2 others like this.
  2. FunnyMan

    FunnyMan Noob

    Give me Sareena NRS. Shes Sub-Zeros Valentine after all.
     
    #27
  3. GLoRToR

    GLoRToR The ire of the Starf!

    Hoping for Jade, personally.

    But you know.

    Wait and see :DOGE
     
    #28
    Vslayer likes this.
  4. CallMeTetris

    CallMeTetris draxx them sklounst

    Damn i was just gonna post this, basically.

    I'm unfortunately certain it's going to be kitana, but let's be real everybody, Sareena on vday would be perfect.
     
    #29
    Lokheit and FunnyMan like this.
  5. Braindead

    Braindead High-functioning Scrub
    Royal Contributor

    It's gonna be female Mokap
     
    #30
  6. trufenix

    trufenix www.youtube.com/thetrufenix

    PSN:
    trufenix
    XBL:
    trufenix
    Steam:
    trufenix
    It's definitely a new female character. They called her "new" about 5 times.
     
    #31
  7. You are all wrong. It's the first guest character - Buffy.

    And when she is revealed, I'm dubbing Buffy over every D'Vorah in Honeybee's video.
     
    #32
  8. DoDaMuSiC

    DoDaMuSiC Ermac ftw

    That made me laugh, not gonna lie
     
    #33
    Living Corpse likes this.
  9. Blade4693

    Blade4693 ....

  10. ImperatrixSindel

    ImperatrixSindel Too bad YOU... will DIE!
    Premium Supporter

    I think they're going to be building buzz for a while with returning MK9 character reveals like Baraka, Skarlet, and now Kabal -- so my guess is Jade, though obviously I want it to be Sindel!

    Kitana and Cassie were in the trailers already, so like D'Vorah I think they know that wouldn't be as hype as someone we haven't had a hint of yet.
     
    #35
  11. It's obviously Ermac's mom, Johnny cage konfirmed it in MKX.
     
    #36
    Living Corpse likes this.
  12. Gamer68

    Gamer68 *Stares blankly*

    Placing a bet a saying it's Sindel, can't wait to be completely wrong!
     
    #37
  13. Thing is, with D'Vorah revealed, we're kind of running out of females. Assuming we get seven (which fits the ratio) there's Sonya, Skarlet, D'Vorah, Kitana, Cassie and most likely Jade. I doubt they'll leave out Mileena and I feel like Sindel should really be in so...it's complicated for "underdogs" such as Sareena. Also, they might have a new female character.

    I feel like with this story setting, Sindel and Sareena would be a perfect fit, and are both super interesting. So I'll keep my hopes up. Maybe they'll go crazy and give us eight or nine.
     
    #38
  14. KeyserSoze

    KeyserSoze Fabled Villain

    Hoping for Sindel
     
    #39
  15. stokedAF

    stokedAF Noob

    I figured they were going to show D’Vorah and Kano. Which I’m totally cool with. How can you leave their reveals to some still shots?
     
    #40
  16. ANGELMAN

    ANGELMAN ANGELMAN For President 2020
    Premium Supporter

    Twist: it's Hsu Hao from a timeline where he does a reverse Mulan and his default skin is just him dressed as Kira.
     
    #41
    Lokheit and Living Corpse like this.
  17. MCPeePants

    MCPeePants Baller Blockin'

    What if it's Mileena only to have her morph into Shang Tsung at the end of the trailer?
     
    #42
    Living Corpse likes this.
  18. STORMS

    STORMS Owner / Director
    Administrator

    PSN:
    HEISSTORMS
    Good ol'GGA Jeremiah.
     
    #43
    SaSSolino likes this.
  19. Baconlord

    Baconlord HOLD THESE BEAMS SON

    I like the way you think
     
    #44
    Living Corpse likes this.
  20. SubZeroIce

    SubZeroIce Runway

    Got a feeling it's gonna be Sindel, but I'm hoping for Kitana or Jade as well.

    What if they end up making Blanche a legit character... Imagine
     
    #45
  21. Giving us hickeys.
     
    #46
    Vslayer likes this.
  22. Would prefer Tanya/Sindel but Jade is perfectly fine too. Wouldn’t be shocked if it was Kitana or Cassie.
     
    #47
    Consagrado, aldazo and Vslayer like this.
  23. Vslayer

    Vslayer Holla if you wanna get Caged.

    PSN:
    Godstank24
    I think you're missing the fact that we're in 2019 and it may as well be a man that identifies as a woman. IE: Shinnok referred to as a woman by Johnny Cage in MKX. The evidence is there, it's pretty obvious.
     
    #48
    Consagrado, aldazo, Rice and 2 others like this.
  24. Vslayer

    Vslayer Holla if you wanna get Caged.

    PSN:
    Godstank24
    Sick staff combos PLZ.
     
    #49
    GLoRToR likes this.
  25. SaSSolino

    SaSSolino Please Shang, I need you in MK11. Don't leave me.

    PSN:
    SaSSolino9
    Steam:
    SaSSolino
    It's not our place to assume the dark lord's gender.
     
    #50
    Vslayer likes this.

Share This Page