What's new

Project MrE's Mortal Kombat VS tournament Rotterdam, Netherlands 4 February 2012

7 presale tickets en 10 mensen die aan de deur zouden kopen . mischien meer maar 10 die wel wilden mee doen en the scene willen supporten
 
damn jammer man, maar gelukkig niet voor de gesloten deur :p. de enige locatie die ik me kan bedenken is weer bij Nino... ligt opzich wel weer goed centraal en hij vraagd niet meer als normaal (Utrecht)
 

Sasuga

Noob
Ik hoop niet dat er mensen zijn die dit niet gelezen hebben en nu evengoed voor een gesloten deur staan.:(
 

AssassiN

Noob
Ik denk dat bijna iedereen die naar dit toernooi ging gaan wel dedicated was, wat ik van Djack heb gehoord is dat de treinen niet rijden tussen België en Nederland. Dus wij zouden daar mooi gestaan hebben aan het station.

Het leek mij het verstandige te doen om het op een andere datum te doen dan vandaag door het weer, wie weet waren er wel 's avonds problemen terug met de treinen.
 
De tournament wordt hoogswaarschijnlijk op zaterdag 18 February gehouden. Ik moet nog confirmatie krijgen voor de lokatie namenlijk GEB toren (studentenflat) . I'll keep you guys posted when its confirmed
 
de zaal is wel duurder en heb een paar restricties van wat ik wel of niet mag doen. dus graag wil ik dat de mensen die nog geen kaart hebben hun kaartjes online bestellen omdat er volgens de regels geen geld overdrachten mogen gemaakt worden tijden het event . We verkopen de bonnen voor eten en drinken in een studenten kamer waardoor we niet in problemen komen met het contract
 
ik krijg maandag confirmation over de zaal . We hebben gekozen om het toernooi te verplaatsen voor 2 weken omdat het koemnde week weer slecht weer zal zijn en ik deze keer niet dat risico wil lopen als het probleem van afgelopen vrijdag/zaterdag
 

AssassiN

Noob
Als het 18 feb is zou het kunnen dat ik en Djack niet komen sinds wij dan naar een toernooi hier in België gaan.

Keer moeten bespreken.
 

AssassiN

Noob
Het toernooi is een heel weekend bezig, is eigenlijk een LAN-party met daarbij dan ook nog eens Mortal Kombat.
 

AssassiN

Noob
Ja sorry, maar je moet het niet voor ons verplaatsen. Doe maar gerust op die weekend, wou gewoon even meedelen dat ik en Djack dan niet aanwezig zullen zijn.
 

LUCKY0346

AT Gaming
Ja sorry, maar je moet het niet voor ons verplaatsen. Doe maar gerust op die weekend, wou gewoon even meedelen dat ik en Djack dan niet aanwezig zullen zijn.

ahhhhhh wrom komen jullie niet hier dan ipv daar?
d8 dat BELG niks had en dat jullie daarom naar NL kwamen..

Djack kom je freddy laten zien man, ben benieuwd
altijd leuk om slechte match-ups te spelen