What's new

Project MrE's Mortal Kombat VS tournament Rotterdam, Netherlands 4 February 2012

Sasuga

Noob
Street Fighter X Tekken. Ben erg benieuwd wat dat gaat worden. Ik ben blij dat ze Juri erin hebben zitten in ieder geval. En Cammy. :)
 

LUCKY0346

AT Gaming
gaat dit uberhaupt nog door of wat?
we krijgen niet echt info.. @MR.E
ik moet speciaal vrij vragen om te kunnen spelen dus aub post snel ff wat info
 

Djack

Get Up, Ge Ge Get Down!
Gaat volgens mij niet veel meer van komen ...
Gaan hier binnenkort in BE een toernooi proberen uit de grond te stampen, zoiezo ergens in Antwerpen.
Hopelijk hebben een aantal van jullie het er dan van over om ook es hier te passeren :).
 

LUCKY0346

AT Gaming
oke kheb mr.e net net gebeld.. en waarscheinlijk word het the basement op 10maart.. zo neit een week later..
de gene die de vleor zou leggen daar had zn enkel verzwikt vandaar de vertraging....
 

LUCKY0346

AT Gaming
Gaat volgens mij niet veel meer van komen ...
Gaan hier binnenkort in BE een toernooi proberen uit de grond te stampen, zoiezo ergens in Antwerpen.
Hopelijk hebben een aantal van jullie het er dan van over om ook es hier te passeren :).
als ik in belgie een jointje kan opsteken.. waarom niet ;)
 

Hellbringer

1 2 3 drink
Gaat volgens mij niet veel meer van komen ...
Gaan hier binnenkort in BE een toernooi proberen uit de grond te stampen, zoiezo ergens in Antwerpen.
Hopelijk hebben een aantal van jullie het er dan van over om ook es hier te passeren :).
Ik probeer zeker te komen :)
 

LUCKY0346

AT Gaming
eyo boyz.. mre.e heeft me net gebeld
en het toernooi word gehouden op 10 maart..
tijden zijn nog het zelfde gebleven.. adres ook.. ( the basement rotterdam)

hij zou vanavond even een nieuw topic aan maken..

HOLLAAA
 
Gaat volgens mij niet veel meer van komen ...
Gaan hier binnenkort in BE een toernooi proberen uit de grond te stampen, zoiezo ergens in Antwerpen.
Hopelijk hebben een aantal van jullie het er dan van over om ook es hier te passeren :).
yo als jij een locatie hebt in antwerpen breng ik mijn tv's wel dan doen we om de maand een toernooi in nl en belgie