New Power Rangers fighting game

Discussion in 'Fighter's Depot' started by C-Sword, Jan 17, 2019.

Loading...
  1. Pizza

    Pizza Thrill Kill

    They confirmed five characters:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Ranger Slayer hype!!
     
    #26
    STB Sgt Reed, Vslayer and Briggsfan like this.
  2. JDM

    JDM Noob

    game looks super sick. Probably will get ti to mess around with it and support jwong/clack
     
    #27
    STB Sgt Reed and trufenix like this.
  3. BarakaTile

    BarakaTile Noob

    Looks weird. But I can play as Goldar and I always liked Goldar.

    Maybe I'll play it.
     
    #28
  4. Briggsfan

    Briggsfan Noob

    Magna Defender! I love Lost Galaxy!

    Kat is a nice surprise too.
     
    #29
    STB Sgt Reed, Pizza and Vslayer like this.
  5. Vslayer

    Vslayer Ask me about my Cassie Cage Agenda
    Premium Supporter

    PSN:
    Godstank24
    I may be low key in love with Mastadon Sentry and Ranger Slayer.
     
    #30
    STB Sgt Reed and Pizza like this.
  6. C-Sword

    C-Sword Noob

    Day 1 for me

     
    #31
    Pizza and STB Sgt Reed like this.
  7. Vslayer

    Vslayer Ask me about my Cassie Cage Agenda
    Premium Supporter

    PSN:
    Godstank24
    Sucks they didn't show more of Ranger Slayer, but I'm HYPE! The fact that you can tag an assist and have two characters on either side of the opponent is insane.
     
    #32
  8. STB Sgt Reed

    STB Sgt Reed Online Warrior

    Well, Lord Zedd was in the mobile game and this game is being made by the same company who made that game so... I'm hoping it'll be easy to include him.

    He's my all time favorite PR villain!

    Unfortunately he did suck pretty bad in the mobile game, but that's because of how that game worked with the RNG move style. So hopefully he'll be as badass as he should be should he make it into this game!
     
    #33
  9. STB Sgt Reed

    STB Sgt Reed Online Warrior

    After watching those matches between Justin Wong and Clockwork... I'm hype af for this game! I'm so in.
     
    #34
    Vslayer likes this.
  10. portent

    portent Noob

    Not a fan of tag fighters, but this game does look awesome.
     
    #35
    STB Sgt Reed likes this.
  11. Pizza

    Pizza Thrill Kill

    Go go Power Rangers!
     
    #36
    STB Sgt Reed likes this.
  12. C-Sword

    C-Sword Noob



    7 min of gameplay
     
    #37
    trufenix, STB Sgt Reed and Pizza like this.
  13. Pizza

    Pizza Thrill Kill

    omg I love it
    I love Kat!

    btw Mastodon Sentry's firing squad is amazing lol
     
    #38
    Vslayer and STB Sgt Reed like this.
  14. haketh

    haketh Noob

    Steam:
    KOF_XI Player
    It’s still so wild we got Kat of all characters, I love that so much.
     
    #39
    STB Sgt Reed likes this.
  15. STB Sgt Reed

    STB Sgt Reed Online Warrior

    C-Sword is like my new favorite poster on tym.

    Bringing that PR hype!
     
    #40
    Vslayer likes this.
  16. Vslayer

    Vslayer Ask me about my Cassie Cage Agenda
    Premium Supporter

    PSN:
    Godstank24
    I love mastodon Sentry, he looks like a set-up heavy character. Kat's punches are stubby and with that push block I feel like she's even more at a disadvantage, but man that game looks FUN. I'm definitely getting this if only to play it with friends on Friday nights.

    Kinda sad they didn't show Ranger Slayer yet tho.
     
    #41
    STB Sgt Reed likes this.
  17. STB Sgt Reed

    STB Sgt Reed Online Warrior

    What about online friends?? We're fucking playing this too! :p

    I just want them to add a 3rd OG ranger so that I can run a full 3 man mmpr team. Ranger Slayer doesn't count, she's an alternate pink ranger. Though she does look cool af.
     
    #42
    Vslayer likes this.
  18. Vslayer

    Vslayer Ask me about my Cassie Cage Agenda
    Premium Supporter

    PSN:
    Godstank24
    Heck ya! Let's do it, battle buddies <3

    I hope they add Billy, he's my fave.
     
    #43
  19. ChatterBox

    ChatterBox Searching for an alt.
    Premium Supporter

    Yo Goldar is OG and I will hear no arguments haha.

    I might get this game just to play Goldar. My text sound on my first phone was was the Dragonzord Flute and it still makes me hype every time I hear it twenty years later.
     
    #44
    STB Sgt Reed and Vslayer like this.
  20. STB Sgt Reed

    STB Sgt Reed Online Warrior

    He's definitely OG, but he's not a ranger! So he can't be on my ranger team :p

    Awesome! <3

    My fav is already in lol. Jason is and will always be the greatest PR leader.
     
    #45
    Vslayer and ChatterBox like this.
  21. Vslayer

    Vslayer Ask me about my Cassie Cage Agenda
    Premium Supporter

    PSN:
    Godstank24
    I agree 100%
     
    #46
    STB Sgt Reed likes this.
  22. C-Sword

    C-Sword Noob

  23. trufenix

    trufenix www.youtube.com/thetrufenix

    PSN:
    trufenix
    XBL:
    trufenix
    Steam:
    trufenix
    Goldar & Mastodon Sentry is gonna be the squad, just have to find a battery.

    Did they explain how the zord summons work yet?
     
    #48
    STB Sgt Reed likes this.
  24. is there a demo out?
     
    #49
  25. C-Sword

    C-Sword Noob

    Gameplay footage of their last livestream

     
    #50
    STB Sgt Reed and trufenix like this.

Share This Page