What's new

04/12/11 - Tournament - Utrecht, Holland (EU)

LUCKY0346

AT Gaming
Jongens, het was geslaagd wat mij betreft!
We hebben een van hoog niveau toernooi succesvol kunnen spelen. Jammer van de afmeldingen maar sommigen konden daar niks aan doen.

1. Lucky
2. Doku
3. Robokop

Mooie top 3!

@Yuri, egt jammer dat je ziek bent geworden! het is niet hetzelfde zonder jou:D haha en nog bedankt voor het toernooi opzet mapje dat je had meegegeven.! egt top man, scheelde veel werk.

Daarnaast was de sfeer geweldig en kijk ik uit naar de toernooien in de toekomst. Meetings kunnen ook altijd gehouden worden, gewoon bellen ofzo!

@lucky, Nicely done bro! We hebben het geld in ieder geval in utrecht gehouden!

Kijk uit naar de matchvideos want die worden geweldig.

Planning voor aankomend toernooi wordt 28 januari so be prepared!
Met daarna frankrijk natuurlijk op de planning.

Jullie horen binnenkort ook van mij waar je de nieuwe benelux forum kan vinden.

Shang tsung rules btw:p
kan ook niet wachten op de vids, ckr strakke battles gespeeld.. en kzei het al tijdens het trash talken he SUBBIE MAYNE!

First of all nog n x congrats 2 lucky, doku, robokop!! Beste Sub van de wereld jonguh HAHA ;)

Nice matches weer :D Een hoop salt en veel cancels haha

Goeie toernooi weer en leuke babalities of niet assassin :) just kidding HAHA :D
Kan niet wachten tot de vids online zijn. Jammer van de gasten die niet konden komen maar volgende x beter.

Good games, Peace!
thanks solid.. jhe heb een solid kabal jammer dat je gefrustreerd werd tijdens sommige matches.. meer focussen next time bro

Congratz dudes!
[MENTION=9166]LUCKY0346[/MENTION] : Hell yeah man! Had wel verwacht dat je top 3 ging halen, mr 1e met Subbie? That's f*ing awesome!!
haha ja kwam uit losers.. moest tegen doku had 6-0 gewonnen dus denk dat de titel van[MENTION=1848]superbn0va[/MENTION] wel pas met een SI(x)CK - ZERO :moonwalk:
 

Sasuga

Noob
Gefeliciteerd Lucky, nogmaal. Ik vond je erg strak spelen, minimaal aantal gedropte combo's, goeie reads, zo'n beetje alles netjes gepunished.

Maar zelfde geldt ook voor Robokop. Ook heel strak. Ijzersterke Tsung.

Doku speelde ook goed maar niet zo strak als Lucky en Robokop. Maar hij speelde niet op zijn eigen pad?

Sowieso is iedereen beter geworden in de tussentijd lijkt me. En dat gaat alleen nog maar beter worden. Ikzelf in ieder geval wel. Ik heb een hoop opgestoken en een hoop verbeterpunten bij mezelf gevonden. Dus pas maar op ;)

Maar de planning is dus elke maand en dan de laatste Zondag van de maand? Want dan zet ik 2012 vast vol :)
 

LUCKY0346

AT Gaming
Gefeliciteerd Lucky, nogmaal. Ik vond je erg strak spelen, minimaal aantal gedropte combo's, goeie reads, zo'n beetje alles netjes gepunished.

Maar zelfde geldt ook voor Robokop. Ook heel strak. Ijzersterke Tsung.

Doku speelde ook goed maar niet zo strak als Lucky en Robokop. Maar hij speelde niet op zijn eigen pad?

Sowieso is iedereen beter geworden in de tussentijd lijkt me. En dat gaat alleen nog maar beter worden. Ikzelf in ieder geval wel. Ik heb een hoop opgestoken en een hoop verbeterpunten bij mezelf gevonden. Dus pas maar op ;)

Maar de planning is dus elke maand en dan de laatste Zondag van de maand? Want dan zet ik 2012 vast vol :)
thanks man.. ja ik geloofde dat doku indd niet op zn eigen pad speelde? d8 dattie dat wel zou meenemen naar een tourney..
jammer dat je dit x niet in de brackets kwam, had graag sub nog tegen mileena willen testen na vorige x.
Heb je te veel SF AE lopen knallen? elke maand 1 x tourney zou AWESOME ZIJN! [MENTION=9417]dussss[/MENTION]
 

Sasuga

Noob
thanks man.. ja ik geloofde dat doku indd niet op zn eigen pad speelde? d8 dattie dat wel zou meenemen naar een tourney..
jammer dat je dit x niet in de brackets kwam, had graag sub nog tegen mileena willen testen na vorige x.
Heb je te veel SF AE lopen knallen? elke maand 1 x tourney zou AWESOME ZIJN! @rob okop
Nee, ik heb bijna geen AE gespeeld. Maar ik ben nog niet 100% op hitbox en iedereen is beter geworden. Maar volgende keer! Volgende keer!!
 

LUCKY0346

AT Gaming
Nee, ik heb bijna geen AE gespeeld. Maar ik ben nog niet 100% op hitbox en iedereen is beter geworden. Maar volgende keer! Volgende keer!!
aaah op die manier, denk ook dat vele moeten wennen aan het offline spelen..
dit is precies een goed voorbeel waarom ik niet mee wou doen met het EU showdown..
 

dussss

Noob
Boys, aankomend toernooi is 28 januari 2012.
Daarna komt frankrijk en de planning is om het daarna gewoon voort te zetten.

Ik heb met MrE afgesproken dat we op de 1 a 2 maanden een toernooi gaan opzetten dus er komen nog minimaal 7 a 8 toernooien aan in 2012. Start practising guys!
 

Djack

Get Up, Ge Ge Get Down!
Congratz Lucky!
Terecht gewonnen. By far de beste Sub die ik al aan het werk heb gezien :).
Jammer dat ik en AssassiN al zo vroeg doormoesten maar het was enorm gezellig!
Hoopje toffe gamers bij elkaar en ook ideale chille locatie :D.
Dusss heeft me er weer uitgeflikkerd net zoals op RFD :p, maar het waren allemaal stuk voor stuk goede spelers.
28 Januari present @ Rotterdam uiteraard :)
 

AssassiN

Noob
Good games, toch wat zaken bijgeleerd.
Mooie come-backs gezien :D.

Congratz @ lucky voor te winnen, heel mooie sub.
Zou zeggen de beste sub die ik ooit gezien heb.

Thanks @ Nino voor ons daar te laten spelen.

Jammer dat ik en Djack juist wegmoesten juist voor de finales, maar anders geraakten we niet thuis :p.

[MENTION=8118]Solid[/MENTION]
Heel mooie, nu nog juist oefenen tegen Kabal en ik hoop hetzelfde terug te doen ;).

Ik kan niet echt aanwezig zijn op 28 januari, zit dan juist aan het einde van mijn examens.
Heb dan nog 1 examen te gaan terwijl ik wel nog een week tijd heb voor te studeren.
Zal wel nog zien...
 

Sasuga

Noob
aaah op die manier, denk ook dat vele moeten wennen aan het offline spelen..
dit is precies een goed voorbeel waarom ik niet mee wou doen met het EU showdown..
Ik speel zelf nog redelijk veel offline. Alleen de laatste weken wat minder. Mn matties vinden het te koud om naar me toe te komen fietsen. :)

Maar je merkt het wel inderdaad. Met jouw SubZero kan ik me goed voorstellen dat je je timing niet wilt verpesten door online te spelen. Zelfde geldt voor Dussss.
 

davidovitch

In Europe!
GG's nogmaal iedereen, en gefeliciteerd Lucky. Ik hoop nog wel weer wat beter te worden, vooral in offline gameplay, en dan volgend toernooi dat ik kan meedoen iets hogere ogen te gooien!
 

Sasuga

Noob
28 Januari 2012 is wel weer op een Zaterdag zie ik. Voor mij geen probleem, ik hoop voor de anderen ook niet...
 
Het was weer aan gister!
lucky, doku en robokop props met jullie prestatie! intense matches waren het zeker.

solid je kabal was Ka-balin, scheelde niet veel met tussen onse matches :)

Lucky je SI(x)CK - ZERO was icekoud :moonwalk: en shang ook weer scherp gespeeld, top 3 GGS!
 

Solid_S14

Burn Baby Burn
@ Nova zeker ggs man. Was echt salty na die lose :D maar ja niks aan te doen was echt spannend laatste match laatste ronde. Good stuff.
Binnenkort effe offline meeten verwacht dan mooie matches en progressie.

Ik neem aan dat er binnenkort weer een nieuwe topic wordt gestart voor 28 januari.
Wordt dit samen met MrE georganiseerd in Rotterdam of gewoon op vertrouwde locatie bij Nino?
Heb begrepen dat hij best wel veel spelers wilt fixen (48)...
Weet niet wat er allemaal van waar is maar als dit het plan is dan moet er al snel reclame worden gemaakt.

Ik hoor wel van jullie.
 

dussss

Noob
28 jan wordt het voorgerecht.

WCG wordt te ziek voor woorden! Ik ben al wat namen tegengekomen die daar ook zullen zijn en kan jullie vertellen, het wordt de top van de top!
 

Satan1

Ice Pirate
28 jan wordt het voorgerecht.

WCG wordt te ziek voor woorden! Ik ben al wat namen tegengekomen die daar ook zullen zijn en kan jullie vertellen, het wordt de top van de top!
Dan gaat iedereen in ieder geval nog een paar maal moeten voten, we staan nu nog maar 3 stemmen voor op Garou... Ws komt het dit weekend nog eens op de frontpage hier, zodat er weer een pak stemmen bij komen.

Edit: 2 stemmen!? Vote hier:
http://console-league.com/forum/viewtopic.php?f=545&t=12438
 
Project MrE presents its first lan tournament for Mortal Kombat.
We created a special concept to see who are the real Champions of this game by letting the finalists of the PS3 and Xbox 360 battle each other on both platforms.

Entrance is 5 euro
Pre Participation fee : 15 Euro
Participation fee @ the door: 20 Euro

Platforms : Xbox 360 / PS3
1st Prize: (€) 200
2nd Prize: (€) 100
3rd Prize : (€) 50

Payment for the Pre participation fee will be available as soon as the new MK dutch forum is online

So be sure to join the action and have some snacks and drinks @ our bar

Location: basement Statenweg, statenweg , Rotterdam, Netherlands
Date: 28 January 2012
Time: 10:00 am - 11:00 pm
Help us make this a big tournament by visiting our facebook page http://www.facebook.com/ProjectMrE.updates , click on events and send it to everyone on your Facebook list.
 
Wow had dat ik niet eens gemerkt dat er een audio lag is . Ik ben effe gaan kijken maar ik kan hem niet zo 123 vinden weet je toevallig welke videos dit zijn ?
En Voor de commentaries heb ik nog mensen nodig alleen weet ik nog niet zeker of dat door gaat moet nog effe info krijgen of er daar internet is of niet