Zerodegreez
Joined:
Nov 26, 2015
Messages:
287
Likes Received:
201
Trophy Points:
43

Share This Page

Zerodegreez

Grandcryomaster Bat-Zero, Male, from Sydney

Anyone else feel if the stage lengths were to be about 25% smaller each side, getting in vs a '3rd Person Shooter' wouldn't be such a chore? Dec 3, 2017

    1. Zerodegreez
      Zerodegreez
      Anyone else feel if the stage lengths were to be about 25% smaller each side, getting in vs a '3rd Person Shooter' wouldn't be such a chore?
      1. View previous comments...
      2. Zerodegreez
        Zerodegreez
        Game heavily favours zoners. Yeah, NRS said it would focus on zoning but it seems to hgeavily favour it more than focus on it. The size could use reduction to make it Actually Balanced. I'm not the only one who thinks it could use a reduction.

        Scrub? K. Can't get to a competitive level never will don't want to either but I do okay as a filthy casual with my lower mid tier Scrub-Zero.
        Dec 3, 2017
      3. SonicNinja3532
        SonicNinja3532
        Im surprised people still think its really hard to get in, imo its not a chore at all. Who really has a keepaway game now that is insanely difficult to get in against besides fate, who's very design is to do that?
        Dec 4, 2017
      4. LaidbackOne
        LaidbackOne
        Lol dude, just because MKX was a game where you could run up and the stages were uber short doesn't mean that getting in in I2 is a chore. Its how fighting games work.
        Dec 4, 2017
    2. Zerodegreez
      Zerodegreez
      This Sub-Zero Up Play needs to Stop, especially if you don't MAIN him. He is Lower Mid Tier at Best. He aint MKX, Wins require 'WORK'.
      1. freerf245
        freerf245
        I don't agree with him being top 3 but he most certainly isn't "Low mid".
        Nov 22, 2017
      2. JBeezYBabY
        JBeezYBabY
        I would kiiiinda agree. Mid at best...low-mid I can see because his base combo damage did get nerfed and its not like he did Superman damage.
        Nov 22, 2017
      3. VSC_Supreme
        VSC_Supreme
        They're just trying to resummon Tom Brady to the website.
        Nov 22, 2017
        The_Tile likes this.
    3. Zerodegreez
      Zerodegreez
      Ah Shit, was away for a few days where I was hoping to get that Batman Justice League Gear when I got back...sigh...back to RNG...
    4. Zerodegreez
      Zerodegreez
      Sub-Zero, Batman, Leonardo and Raphael all in one Game!!! I'm so hype!!! Aaaand it's Truer to the 1990 Movie Design too!!!
      1. Aramonde and undergroundvgt like this.
      2. undergroundvgt
        undergroundvgt
        it took me awhile to like the michael bay alien turtles but the original movie turtles will always have a special place in my heart turtle power!!!!
        Nov 11, 2017
    5. Zerodegreez
      Zerodegreez
      Holy Crap Okami just got a PS4 Version! Can't wait!!! Maybe there is a chance Shaolin Monks can finally make it's way to the PS4 !!!
      1. THTB likes this.
    6. Zerodegreez
      Zerodegreez
      I can't be the only one really dissapointed with The Atom...guess Beastboy really did die..
      1. Jhonnykiller45
        Jhonnykiller45
        Beast Boy never had a chance bro
        Oct 3, 2017
      2. ImperatrixSindel
        ImperatrixSindel
        What animal looks in silhouette like a tiny person? I'm sorry bro but you were setting yourself up for disappointment lol
        Oct 3, 2017
      3. Zerodegreez
        Zerodegreez
        True, was hoping it was Beastboy from a distance I guess...but yeah he died in the comics
        Oct 3, 2017
    7. Zerodegreez
      Zerodegreez
      That moment when you do an Ability Tower in the Multiverse and you're Rewarded with an Ability of your Main!
    8. Zerodegreez
      Zerodegreez
      Sooooooo, What's the chances the KP3 Female Character is going to be Enchantress? Constantine, Enchantress and Beastboy or Atom...
    9. Zerodegreez
      Zerodegreez
      Sooooooo, What's the chances the KP3 Female Character is going to be Enchantress? Constantine, Enchantress and Beastboy or Atom
      1. AcCooper20
        AcCooper20
        I think the chances of it being Enchantress are pretty high. The only other character I think it could be is Mera. But I just can't see them putting in two Aquaman characters.
        Sep 30, 2017
      2. MadPropz101
        MadPropz101
        Spawn or bust
        Sep 30, 2017
      3. Zerodegreez
        Zerodegreez
        Yeah, can't see who else it could be. Siren would be interesting though instead of Mera.
        Oct 1, 2017
    10. Zerodegreez
      Zerodegreez
      Why is the 1.10 Patch still available? This 'event' is on every major forum and online video game magazine. Where is the Damage Control?
      1. JBeezYBabY likes this.
    11. Zerodegreez
      Zerodegreez
      Haven't updated a 2nd time yet so Not turning my PS4 on till this 'Update' is fixed. I hope NRS Fix this properly . Absolutely Pathetic!!!
      1. MKF30 likes this.
      2. MKF30
        MKF30
        Same here lol for my Xbox, last night I updated but haven't been on today I'm staying off til they fix this. Somebody in tech messed up bad.
        Sep 26, 2017
    12. Zerodegreez
      Zerodegreez
      Man, GM Sub is still so much fun. 53 People in the Black Dragon Room today. Game's still Alive!
    13. Zerodegreez
      Zerodegreez
      Guy comes out of nowhere enters one of our Online Injustice Tournaments. 3-0s EVERYONE with Black Adam Only and Wins the Tournament!
      1. Zerodegreez
        Zerodegreez
        These were Top Players too. Conqueror_Y. Who ARE You lol
        Sep 10, 2017
      2. Kooron Nation
        Kooron Nation
        He's always been REALLY good, usually just chills in the rooms, but he finally competed
        Sep 11, 2017
      3. Zerodegreez
        Zerodegreez
        His Adam is Scary lol way too good for a casual like me. He should do OHN and get that FREE Money based on how well he did lol
        Sep 11, 2017
    14. Zerodegreez
      Zerodegreez
      250 of your Character's Most Unique Gear & usually Best Looking Gear for just ONE Legendary Gear...by MK11's release
    15. Zerodegreez
      Zerodegreez
      I need to play less I2. I've had Arkham Knight for almost 2 years now and still haven't played it. Time to change that.
      1. II Tundra II
        II Tundra II
        It wasn't my favorite Arkham game but still worth playing for sure. Those games are a ton of fun. I'd like a Justice League "Arkham" style game.
        Sep 7, 2017
        Zerodegreez and Espio like this.
      2. Zerodegreez
        Zerodegreez
        Cheers. That seems to be the general consensus. I didn't mind Origins though but unlike the other 2 games I couldn't be bothered with the extra content in it. Arkham Knight though I'll explore the extra content.
        Sep 7, 2017
    16. Zerodegreez
      Zerodegreez
      Why does a Grappling Brawling Character like Canary have a solid Cross-Up yet a Grandmaster Ice Ninja doesn't???
      1. View previous comments...
      2. Youphemism
        Youphemism
        I don't even know why this is a question in the first place, the backstory of a fighter has nothing to do with if they have a crossup or not lol
        Sep 6, 2017
      3. Zerodegreez
        Zerodegreez
        Agree to Disagree. Story/Character always has an influence how you play. Point is his J1 Should have been Exactly the Same.
        Sep 6, 2017
      4. Youphemism
        Youphemism
        No it doesn't, the game designer chooses a playstyle and how all the moves are designed. Backstory has nothing to do with it, only fighting style. Sub Zero is a cryomancer which has nothing to do with crossups. And no his moveset shouldn't be exactly the same because that wouldn't work in Injustice, it had to be adjusted properly.
        Sep 6, 2017
        ImperatrixSindel and GLoRToR like this.
    17. Zerodegreez
      Zerodegreez
      Can't get any closer to Pools now with a 3/5 Ranked. Can't Wait. Finally Ranked has Meaning!
    18. Zerodegreez
      Zerodegreez
      Who needs Super Powers, Agility, Ninjalike Skills or anything at all like that when you can just walk backwards and shoot a GUN. SMH...
      1. View previous comments...
      2. Invincible Salads
        Invincible Salads
        seriously what is all the deadshot hate? did i fuckin travel back in time 3 months to injustice 2 release day, i thought people were over this shit by now.
        Sep 4, 2017
        meanzuga and kingjack21 like this.
      3. Zerodegreez
        Zerodegreez
        No Hate, the humour is just too good to pass up. I actually like the character storywise. He's always been OP in I2 though. Shame the 'Nerfs' had little effect.
        Sep 4, 2017
      4. Invincible Salads
        Invincible Salads
        except he's not, he's suposed to be a hard zoner, the guy that as legit hard to get in on.
        Sep 4, 2017
    19. Zerodegreez
      Zerodegreez
      Soooo....how long will it be till NRS abandons this RNG Shit and just make Gear Purchasable in a Vault or something...FFS RNG doesn't work!
      1. Youphemism
        Youphemism
        It makes no sense to be able to buy Gear, it would make the Gear system completely unbalanced since people would just be able to buy the top level/statted Gear.
        Aug 30, 2017
      2. LEGI0N47
        LEGI0N47
        What Youp said. Plus in nearly every single game that has RNG people complain about it endlessly. It's never changing. Embrace the grind!
        Aug 30, 2017
    20. Zerodegreez
      Zerodegreez
      Been really Lazy the past month, just been letting the AI fight for Gear and get L20s. Time to get back in the drivers seat and get online.
    21. Zerodegreez
      Zerodegreez
      Starting to become more and more convinced that Sub-Zero was John Tobias's Fave Character. It would Explain a lot...
    22. Zerodegreez
      Zerodegreez
      Starfire is surprisingly fun! Gonna keep labbing her see if I can get consistent.
    23. Zerodegreez
      Zerodegreez
      I thought Sub-Zero was supposed to be the Calm one. His Grunts are loud as. Don't get me wrong he sounds like a Bad Ass but it's a bit off.
    24. Zerodegreez
      Zerodegreez
      Looks like I'm gonna need to Master 1,1,1 DBF1 to get Good Damage with Sub Mid Screen. Seems like it will be a Versatile String.
    25. Zerodegreez
      Zerodegreez
      As much as I've improved as a player I'm still not coming close to a comp skill level so time to accept being a 'casual' and nothing more.
      1. Eldriken and PANDA like this.
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Male
    Home Page:
    https://www.youtube.com/channel/UCB8EWpa51kuq3JqR3_p8ZnA
    Location:
    Sydney
    PSN Gamertag:
    Z-roDgreez
    Grandcryomaster Bat-Zero | Grandmaster Sub-Zero Main & Unbreakable Sub-Zero Second from MKXL | Batman Main & Soon to be Sub-Zero Co Main from Injustice 2.

    Intermediate Casual working at becoming a Competitive Player or at least becoming Better ;)

    My neutral has improved I'm punishing better now, spacing is improving and now working on anti airs and cross ups - Helps Batman is my main in I2 to help me with Cross Ups.