MGTarkus
Last Activity:
Nov 16, 2017 at 5:37 PM
Joined:
Jul 26, 2017
Messages:
55
Likes Received:
79
Trophy Points:
18
Gender:
Male
Birthday:
Jan 13, 1987 (Age: 30)

Share This Page

MGTarkus

Noob, Male, 30

Deadshot is whack now Nov 16, 2017 at 5:38 PM

MGTarkus was last seen:
Nov 16, 2017 at 5:37 PM
    1. MGTarkus
      MGTarkus
      Deadshot is whack now
    2. MGTarkus
      MGTarkus
      hellboy actaully looks like hes worth money
      1. JBeezYBabY likes this.
    3. MGTarkus
      MGTarkus
      Batman isn't dead per say but I'd just learn flash if I were you. Batman takes years to build bar now. This nerf was way too far
      1. SaucyD0ge
        SaucyD0ge
        The meter build nerf was overkill.
        Oh well, time for Bruce to retire.
        Nov 12, 2017 at 2:08 PM
    4. MGTarkus
      MGTarkus
      Yo so Batman's 50\50 still kind of exists if you use jump 1 after the jump 2. Lagging it now
      1. View previous comments...
      2. Invincible Salads
        Invincible Salads
        trait cancel on hit?
        Nov 13, 2017 at 2:59 PM
      3. MGTarkus
        MGTarkus
        Yes
        Nov 13, 2017 at 4:45 PM
      4. Invincible Salads
        Invincible Salads
        nice, in the corner tho i'd much rather do 112~db2.
        Nov 13, 2017 at 4:56 PM
    5. MGTarkus
      MGTarkus
      I don’t see The point I’n giving every character a wake up. I miss the throw loops on joker. Jumping defeats his wake up lol.
      1. SaucyD0ge
        SaucyD0ge
        Invincible wake-ups are annoying as hell.At least modt are heavily punishable by reading or blocking(besides DS).
        Nov 11, 2017 at 1:38 PM
    6. MGTarkus
      MGTarkus
      Idc about tmnt as much as I’m mad about Batman being useless. He got the dick really hard.
      1. View previous comments...
      2. JBeezYBabY
        JBeezYBabY
        You right. He dead lol
        Nov 11, 2017 at 2:52 PM
      3. ABACABB
        ABACABB
        His bad matchups will be worse and he gained a few new ones lol I hope they give him something upclose in next patch
        Nov 11, 2017 at 2:57 PM
      4. MGTarkus
        MGTarkus
        @ABACABB lol whatever kid don't comment about some shit if your gonna resort to "this pro player said this" "omg he's better so I trust him more" frankly I could give a fuck and it doesnt change the fact that he is now what you call balanced
        Nov 12, 2017 at 12:48 AM
        JBeezYBabY likes this.
    7. MGTarkus
      MGTarkus
      Talk about money grabbing. Jesus Christ wtf
    8. MGTarkus
      MGTarkus
      Batman has 0 use any more I’m not saying he was balanced before but Jesus is rather play Baraka in mk9 against Sonya than play bats anytime
    9. MGTarkus
      MGTarkus
      Js but bm's j2 shouldn't be a topic of discussion unless your talking about his 50/50. Every char. In the game can punish wild jump ins
    10. MGTarkus
      MGTarkus
      Yo wtf is this character Robin. Tf is a robin. This character is literally the second best If Not best. (Sg is better) op asf.
      1. The Farmer likes this.
      2. View previous comments...
      3. Thingy
        Thingy
        But with that said, I want to make it clear that I do not want him to get nerfed. He is a REALLY good top 10 character, but not really "OP".
        Oct 30, 2017
      4. MGTarkus
        MGTarkus
        @Thingy he needs fixes not nerfs. Assassin run shouldn't beat everything in the fucking game. And his overhead special should crossup without mb. Which it frequently does on some characters in the corner.
        Oct 31, 2017
      5. MGTarkus
        MGTarkus
        @Thingy the first hit will be in front but the second will be crossup for some reason. The should just make it one hit or fix the random crossup 50/50 bullshit that leads to a full combo and pressure for days. Other than that he isn't to op.
        Oct 31, 2017
        Thingy likes this.
    11. MGTarkus
      MGTarkus
      turns out I'm allergic to latex, I knew there was something wrong when I nearly fainted twice. Now I got rashes and hives all down there.
      1. MGTarkus
        MGTarkus
        What a time to be alive, figured I'd provide a something other than batman content
        Oct 30, 2017
      2. The Farmer
        The Farmer
        Lamb skin bruh
        Oct 30, 2017
      3. MGTarkus
        MGTarkus
        @The Farmer so I've heard, and there's polyurethane or some shit as well,
        Oct 30, 2017
    12. MGTarkus
      MGTarkus
      Supes wind breath in the neautral combined with zoning is downplayed asf. It catches dashes for days. Ex breath on reads, is fun asf
      1. View previous comments...
      2. Crusty
        Crusty
        It’s not underwhelming, it was done a lot in igau. It builds meter too.
        Oct 29, 2017
      3. Invincible Salads
        Invincible Salads
        nice, ill have to use breath in neutral more, ex breath for anti airs is neat too, ill have to try that on cheetah's
        Oct 30, 2017
      4. MGTarkus
        MGTarkus
        @Invincible Salads yeah it's good, it's around 20 frames tho so it might be hard to use against cheetah on reaction
        Oct 30, 2017
    13. MGTarkus
      MGTarkus
      Can we please see a swamp thing buff before I die.
      1. Vex and Johnny Based Cage like this.
      2. SaucyD0ge
        SaucyD0ge
        And then he becomes the IGAU equivalent of Bane:stuck forever in zoning hell until one day, he becomes top tier
        Oct 29, 2017
        MGTarkus likes this.
    14. MGTarkus
      MGTarkus
      Bats and supes are easy to play sure. But you have to get really good with them to get anywhere the character doesn't win the match you do.
    15. MGTarkus
      MGTarkus
      Hold up so I just watch the forever v fox. How does that show that batman op. King looks like he really leveled up respect him.
      1. tafka Djinn likes this.
      2. View previous comments...
      3. Marinjuana
        Marinjuana
        I think it's less about how King played or what he did and more about how people(TBH me as well) just think Batman's too good. Now that he won a major(whatever that was) people aren't afraid to get blown up for saying he needs nerfs. Before there was always the defense of "who's winning majors with him?" and whatnot.

        But yea, simply winning will get your characters bitched about.
        Oct 29, 2017
      4. MGTarkus
        MGTarkus
        @Marinjuana lol he isn't even that broke. He has losing matchups. Stubby buttons and can't deal with zoning all that well. Supergirl and catwoman are more worthy of nerfs.
        Oct 29, 2017
      5. Marinjuana
        Marinjuana
        I don't think you need to break the character but his trait is dumb. He never gets zoned as bad as he zones some characters. Just because others may need adjustments doesnt mean he doesn't. And losing an MU or two doesnt mean much either. I ain't saying he's Mileena but theres a reason he's the most played char at all levels
        Oct 29, 2017
    16. MGTarkus
      MGTarkus
      If your whole argument rests on "go lab it" you probably didn't get beat enough as a child. Atleast have the decency to post a vid or link.
      1. Da Tac0 likes this.
    17. MGTarkus
      MGTarkus
      I'm not one to say batman needs a nerf entirely but after raptors video. Batman bats need to be toned the fuck down.
    18. MGTarkus
      MGTarkus
      How slow does one move have to be, to be considered react-able? I only felt around 16 frames was slow enough to react too.
      1. Daemantalo
        Daemantalo
        I wish I had your reaction time. I have trouble reacting to anything below 20 frames (reflexes suck)
        Oct 24, 2017
        x TeeJay o likes this.
      2. Marinjuana
        Marinjuana
        I think if we're talking in real life pressure situations and actually being able to recognize and react to a move, I would say around 24 frames for most people, no less* then 20. It also depends heavily on the animation and the sound effects the move may make.
        Oct 24, 2017
      3. Marinjuana
        Marinjuana
        I know people usually say lower then that, but imagine you had a situation with an 18 frame low, an 18 frame overhead and an 18 frame unblockable that you could jump. I really doubt that would be something people can consistently react to.
        Oct 24, 2017
    19. MGTarkus
      MGTarkus
      Can someone please take a deeper look at these dlc characters they all have something borderline broke it's just sad.
      1. View previous comments...
      2. Chernyy Volk
        Chernyy Volk
        Manta is the GOAT.

        Raiden is also the GOAT.
        Oct 22, 2017
      3. Skedar70
        Skedar70
        Never seen a good Manta.
        Oct 22, 2017
      4. Hankiro
        Hankiro
        RM DeadlyRebel has a good Manta
        Oct 23, 2017
    20. MGTarkus
      MGTarkus
      If I hear one more dumb fuck talk about deadshots "50/50's" on BD ill blow my brains out. What about HQ SHE IS SOO TOP TIER ITS A DAMN JOKE
      1. TopTierBarry
        TopTierBarry
        ... do you even know what a 50/50 is?
        Oct 21, 2017
      2. Bruno-NeoSpace
        Bruno-NeoSpace
        Will MGTarkus ever do a descent post in this forum?
        Oct 22, 2017
      3. MGTarkus
        MGTarkus
        Oct 22, 2017
    21. MGTarkus
      MGTarkus
      Just saying but s1 into far sonic pound, is a cross up overhead in the corner that both launches and is safe. On hit and block
      1. SonicNinja3532
        SonicNinja3532
        Can you decide if it crosses up or not? If so then that sounds pretty powerful. That said though itll be hard to enforce since usually people crouch block against flash.
        Oct 15, 2017
      2. MGTarkus
        MGTarkus
        Yeah you can decide. Because close sonic pound is not a crossup. On hit it's a mix on block they can jump attack it and stop u if they are fast enough, some uppercuts work too but for some reason some uppercuts don't
        Oct 16, 2017
      3. TopTierBarry
        TopTierBarry
        this was week 1 tech from the first game lol glad you finally caught up
        Oct 21, 2017
    22. MGTarkus
      MGTarkus
      This game Is fucking garbage. Robin is the new aqauman:
      1. thlityoursloat likes this.
      2. Bruno-NeoSpace
        Oct 14, 2017
      3. freerf245
        freerf245
        Lol
        Oct 14, 2017
        Espio and Raiderhorn like this.
    23. MGTarkus
      MGTarkus
      Wait I can say rape but I can't say the r word that rhymes with lard?
    24. MGTarkus
      MGTarkus
      Why does robins assassin dash best just about every other move in the game that isn't armored? Flashs rms gets fucked so hard.
      1. JBeezYBabY likes this.
      2. View previous comments...
      3. MGTarkus
        MGTarkus
        @JBeezYBabY it acts like a grab on hit but can be blocked. It's so weird. I haven't found anything that even trades with it yet.
        Oct 14, 2017
        JBeezYBabY likes this.
      4. JBeezYBabY
        JBeezYBabY
        Oh i know that but i was just doing that shit just to see if it would stop it. Imma keep throwing random attacks until i find one that kicks its ass lol
        Oct 14, 2017
      5. Hankiro
        Hankiro
        It's legitimately broken. If you're outside it'll pull you in and when it hits, you can't punish. He needs it kappa
        Oct 15, 2017
        Kooron Nation likes this.
    25. MGTarkus
      MGTarkus
      Dark sied is probably the best character in the whole game if your on brainiacs ship.
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Male
    Birthday:
    Jan 13, 1987 (Age: 30)