Lt. Boxy Static
Last Activity:
May 26, 2017 at 6:13 PM
Joined:
Aug 23, 2011
Messages:
5,380
Likes Received:
4,783
Trophy Points:
113
Gender:
Male
Location:
Bronx, New York.

Share This Page

Lt. Boxy Static

SI SI I AM VERY INTRIGUED, Male, from Bronx, New York.

Premium Supporter

HONK HONK IM AN AIRPLANE May 23, 2017 at 1:32 AM

Lt. Boxy Static was last seen:
May 26, 2017 at 6:13 PM
    1. swag1
      swag1
      I have to go for 10 mins after this match. I'll send an invite when I'm back
    2. Lt. Boxy Static
      Lt. Boxy Static
      What can I say: I'm yellow at heart. In the sense that I feel the best with Sub, but I play the best with Cyrax.
    3. Lt. Boxy Static
      Lt. Boxy Static
      Note to self: Sub-Zero is not intended to fight EVERYONE. That's what Blax and Chi are for.
      1. Enenra
        Enenra
        Eh, I use him for everyone now. I just feel most comfortable with him. Besides, if I get them in the corner, GG.
        Mar 19, 2012
    4. Lt. Boxy Static
      Lt. Boxy Static
      GGs to Mr. Marvaz. Your Subby's full of tricks I need to learn, lol. My god, I hate how shitty Online makes me look >_<.
      1. GGA Jeremiah
        GGA Jeremiah
        Yeah, I have played all of 3 matches online. I look like I have never played MK before when I play online
        Mar 19, 2012
      2. Lt. Boxy Static
        Lt. Boxy Static
        It drives me CRAZY, if only because I don't understand how I can rarely make my atypical offense/defense work with anybody, but 8 out of 10 people I fight can. Doesn't help that I play no online-friendly characters - no Scorp, no Lao, no Rep or Raiden. But I know I'm better than this.
        Mar 19, 2012
    5. Lt. Boxy Static
      Lt. Boxy Static
      Online: where no matter what you do, your opponent's move is probably gonna beat yours. *sigh*
      1. GNG Iniquity
        GNG Iniquity
        I play like an overly aggressive idiot online, but that's what you gotta do. There's no repercussions of AAs. Obviously, this is a terrible habit to develop, which is why I've decided to largely stop playing online - I don't respect my opponents because it's all reward with very little risk.
        Mar 19, 2012
      2. Lt. Boxy Static
        Lt. Boxy Static
        I know exactly what you mean. You respect it, you get hammered with bullshit. You don't, you end up getting into rhythms that get you killed. Fucking madness -_-.
        Mar 19, 2012
    6. Lt. Boxy Static
      Lt. Boxy Static
      BTW, anyone gonna be on PSN in like half an hour? Boxy would love to start the day with some unshitty games :D.
      1. View previous comments...
      2. Lt. Boxy Static
        Lt. Boxy Static
        Nah, if you're up for it, I'm cool with the world getting to see. I gotta get over that whole universe is watching phobia so I don't gag up on stream like WB. Ughhh, that blew.
        Mar 19, 2012
      3. G4S J360
        G4S J360
        Ok then my first sets up will be the 360 degree box series. Yes a circular box.
        Mar 19, 2012
      4. Lt. Boxy Static
        Lt. Boxy Static
        "It's so awesome, it defies the laws of physics!"
        Fanfriggintastic, my friend :D.
        Mar 19, 2012
    7. Lt. Boxy Static
      Lt. Boxy Static
      ‎21 Jump Street...everyone should see it. First time I've been to the movies in years that I didn't even slightly regret going. Hillarious.
    8. Lt. Boxy Static
      Lt. Boxy Static
      Mad props for Helms Deep.
    9. Lt. Boxy Static
      Lt. Boxy Static
      Definitely found my comfort zone with Noob. Only in a few matchups, but the ones that really count. Rotation, rotation, rotation...
    10. Mikemetroid
      Mikemetroid
      I saw you invited me to play today but my brother and sister in law were doing a tag ladder while I was fixing my compy. another time!
      1. View previous comments...
      2. Mikemetroid
        Mikemetroid
        Do you like to do the Bi Han/Bi Han costumes? and Sure...but Stryker really sucks online because of how careful I have to be with my gun cancels and such.
        Mar 18, 2012
      3. Lt. Boxy Static
        Lt. Boxy Static
        That's why I almost have to play nothing but my simpler characters (Subby, Noob, Mac) online. Cyblax doesn't work, Quan Chi barely works, I tried Shang and the universe laughed at me...but it pays off, because otherwise my Sub would've never had a chance to improve.
        Mar 18, 2012
      4. Mikemetroid
        Mikemetroid
        My cage is hard to play as because I am a reactionary player, ya know? :p
        Mar 18, 2012
    11. Lt. Boxy Static
      Lt. Boxy Static
      YES I DO! Techno and Neo have become inseperable in my mind. <---- *huge mark for The Matrix*
    12. Lt. Boxy Static
      Lt. Boxy Static
      @Magic, maybe its just cuz Ive never played other fighters, but I like it. Makes sense that if youre getting hit, you get hurt regardless.
    13. Lt. Boxy Static
      Lt. Boxy Static
      @Goldy: you gotta wear a suit for ECT. We'll both be costumed up for the festivities. Quan or Cyblax...hmm...
    14. Lt. Boxy Static
      Lt. Boxy Static
      Shang Tsung is out. Noob Saibot is back in. Love him or hate him, I have my zoning toolsmith.
    15. Lt. Boxy Static
      Lt. Boxy Static
      @Durp, it would certainly appear so with Kenshi...having way better luck with him than I am with Shang. Kabal...that's why I have Cyblax.
    16. Lt. Boxy Static
      Lt. Boxy Static
      Online is HORRIBLE tonight. Idk what the deal is, but it's going ass-dragging speed tonight. Sad :(.
      1. STRYKIE
        STRYKIE
        Yeah, disposed of a Scorp with the BB1~D2 tech earlier today and called it quits on Netherrealm's welfare netcode straight after..
        Mar 17, 2012
    17. Lt. Boxy Static
      Lt. Boxy Static
      Does Kitana have a long-standing feud with the Irish we don't know about? Maybe she had a traumatic experience with Lucky Charms cereal...
      1. BodamEscapePlan likes this.
    18. Lt. Boxy Static
      Lt. Boxy Static
      That was the best, Magic Man. I had to bounce, Baby Box was a-stirring. I'm starting to think I'm a better Sub than Cy.
    19. Lt. Boxy Static
      Lt. Boxy Static
      @Guamo, he only disappoints me because he could've been sooo much better. And he's relatively solid the way he is, but...should've been S+.
    20. Lt. Boxy Static
      Lt. Boxy Static
      With each passing day, the Boxy Alliance grows stronger.
      1. BodamEscapePlan likes this.
    21. Lt. Boxy Static
      Lt. Boxy Static
      @Toxic, perhaps you require more pockets, sir.
    22. Lt. Boxy Static
      Lt. Boxy Static
      YOUR SOUL IS MINE.
      1. Mikemetroid
        Mikemetroid
        is it me or does he kinda do like a trollish smile when hes saying MINE
        Mar 16, 2012
      2. Lt. Boxy Static
        Lt. Boxy Static
        Oh yeah. Like Shang in the MK movie, you can see that extra bit of deviant grin when he knows it's lunchtime.
        Shang's got me hyped. Brick by brick, the Tower Of Box is building...

        Best Babality in the game. Stewie Tsung.
        Mar 16, 2012
    23. Lt. Boxy Static
      Lt. Boxy Static
      GGs to Mr. Joker, and many thanks to you, Reo. That being said, I cant stress enough how fucking AWFUL online is. I really can't.
    24. Lt. Boxy Static
      Lt. Boxy Static
      Wtf? You guys are writers, too? And Enenra's a sophmore?? Strange day, today is. More writer friends for Boxy = $$$. 11 years with a pen :).
      1. Enenra likes this.
      2. View previous comments...
      3. STB Bodam
        STB Bodam
        I am also a writer. Small world.
        Mar 18, 2012
      4. STB Bodam
        STB Bodam
        And I am 21, so you feel any better Boxy? Well, almost 22. And that said, get an Xbox. You'll feel better about the online play.
        Mar 18, 2012
      5. Enenra
        Enenra
        I think there is obviously a connection between MK and writers. There are just so many of us.
        Mar 18, 2012
    25. Lt. Boxy Static
      Lt. Boxy Static
      @Sage & Reed, you're both right on the money. But once I get Dagger Cancels and Red Dash 50/50's down, the Blood Princess is MINE <3.
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Male
    Location:
    Bronx, New York.
    Xbox Live Gamertag:
    Lt Boxy Static

    Signature

    (I WILL BE PERFECTED BY VENGEANCE)
  • Loading...