Juggs
Last Activity:
Oct 21, 2018 at 6:25 PM
Joined:
Nov 12, 2009
Messages:
10,810
Likes Received:
17,786
Trophy Points:
113
Gender:
Male
Birthday:
Oct 30, 1989 (Age: 28)
Home Page:
Location:
Atlanta, GA
Occupation:
Sub contractor for AT&T

Share This Page

Juggs

Lose without excuses, Male, 28, from Atlanta, GA

Lead Moderator

It’s been a long time where I’ve gone to sleep thinking about combos in a FG AND dreaming about them. A lil sus dreaming about Groh tho lol. Oct 20, 2018 at 1:38 PM

Juggs was last seen:
Oct 21, 2018 at 6:25 PM
    1. Juggs
      Juggs
      It’s been a long time where I’ve gone to sleep thinking about combos in a FG AND dreaming about them. A lil sus dreaming about Groh tho lol.
      1. ExpectFlames likes this.
    2. Juggs
      Juggs
      SC6 main story was short. Kinda meh but can’t complain. Doing Groh’s story now, love this character. #NoHomo
      1. Godflame Takuma
        Godflame Takuma
        yes homo
        Oct 19, 2018 at 10:56 AM
    3. Juggs
      Juggs
      Got Friday confirmed day off. My soul is ready
      1. Eldriken and SonicNinja3532 like this.
      2. View previous comments...
      3. undergroundvgt
        undergroundvgt
        the only thing i dont like about digital is what if something happends to my ps4 wouldnt i lose my game?
        Oct 18, 2018 at 2:14 AM
      4. undergroundvgt
        undergroundvgt
        also the gamestop i went to says i can get the game thursday at 9pm!!!!
        Oct 18, 2018 at 2:14 AM
      5. undergroundvgt
        undergroundvgt
        im so use to physical copies i dont know what to do!!! i only download games from psplus when they are free lol
        Oct 18, 2018 at 2:15 AM
    4. Juggs
      Juggs
      Warriors Orochi 4 is dope af. Already 10x more fun than Dynasty Warriors 9.
      1. karaokelove likes this.
    5. Juggs
      Juggs
      Technically 4 more days! At least I’ll get to play Warriors Orochi 4 in 24 hours to pass the time.
      1. JBeezYBabY likes this.
    6. Juggs
      Juggs
      GameStop is a joke. After all that GameStop/SC6 promotion at the RingOutNYC event, not even a midnight release, event, or anything. LMAO
      1. karaokelove likes this.
      2. View previous comments...
      3. undergroundvgt
        undergroundvgt
        im getting mine at Bestbuy. when injustice 2 came out i went to pick up my copy and it was closed i ask the security guard there he said you had to pick it up during business hours. they closed at 9pm lol. gamestop is ass
        Oct 14, 2018
      4. undergroundvgt
        undergroundvgt
        im getting mine at Bestbuy. when injustice 2 came out i went to pick up my copy and it was closed i ask the security guard there he said you had to pick it up during business hours. they closed at 9pm lol. gamestop is ass
        Oct 14, 2018
      5. Jeremy KO
        Jeremy KO
        I did not see even a little bit of Gamestop promotion at RingoutNYC. It was all Namco and Red Bull.
        Oct 14, 2018
    7. Juggs
      Juggs
      Damn... Jump Force is actually terrible. FeelsBadMan. Even if you can get through all the frame rate issues and lag... the game is just bad.
      1. Marinjuana and God Confirm like this.
      2. View previous comments...
      3. Juggs
        Juggs
        It did look like it would be at least fun. But at least right now, the game is so buggy, has tons of frame rate issues, and the netcode is horrid. But aside from all of that, the gameplay is just mashy mashy
        Oct 13, 2018
        VSC_Supreme and Marinjuana like this.
      4. VSC_Supreme
        VSC_Supreme
        Then I must have enjoyed my time for the same reason as PL lol. Just for wins and to slap some characters up as Zoro. But the more i've played of the this beta the buggier it gets. See how it progresses over the next betas.
        Oct 13, 2018
        Juggs likes this.
      5. Juggs
        Juggs
        Yeah it was crazy how buggy it was.
        Oct 13, 2018
    8. Juggs
      Juggs
      LOL Dragon just bodied an entire team of vets in SoulCaliburVI at the RingOut event and they were all HELLA salty. I love it, NRS B O Y Z
      1. Temp
        Temp
        Oh shit, where was this streamed?
        Oct 12, 2018
      2. Juggs
        Juggs
        On SoulCalibur’s twitch
        Oct 12, 2018
    9. Juggs
      Juggs
      Yo these Jump Force beta “session” times are terrible. Like tomorrow there’s only a 2 hour session... from 8am-10am.... on a FRIDAY.
      1. View previous comments...
      2. undergroundvgt
        undergroundvgt
        the good thing is you can play against the computer!!! hopefully its available all day friday saturday and sunday
        Oct 12, 2018
        ChatterBox likes this.
      3. Juggs
        Juggs
        Oh you can play against the computer? Nice hell yeah
        Oct 12, 2018
      4. ChatterBox
        ChatterBox
        Underground you could offer those up somewhere if you haven't already
        Oct 12, 2018
    10. Juggs
      Juggs
      I got chosen for the Jump Force beta, woot
      1. View previous comments...
      2. VSC_Supreme
        VSC_Supreme
        @JBeezYBabY I applied to the closed beta like a month ago cause I saw it. Not sure if you still can.
        Oct 11, 2018
        JBeezYBabY likes this.
      3. JBeezYBabY
        JBeezYBabY
        Damn. Well ill try to see once i get home. If not, then im not pressed about it. You guys can tell me how it is :)
        Oct 11, 2018
      4. Baconlord
        Baconlord
        I saw this post and remembered I signed up for the beta. Just checked my email and I got it. Hype
        Oct 11, 2018
    11. Juggs
      Juggs
      Raining like crazy here. Dammit Hurricane Miguel
      1. undergroundvgt
        undergroundvgt
        i thought his name was Michael ?
        Oct 11, 2018
    12. Juggs
      Juggs
      So was attacked by a dog today at work. Idk how in the hell I wasn’t bit. One of the most terrifying experiences I’ve ever had. Shooketh
      1. John_NX likes this.
      2. View previous comments...
      3. Juggs
        Juggs
        I called animal control
        Oct 9, 2018
        ILuvFightGames likes this.
      4. ILuvFightGames
        ILuvFightGames
        Good call man.
        Oct 9, 2018
        Juggs likes this.
      5. Juggs
        Juggs
        Yeah I assumed the owners weren’t there and it’s not like I was gonna go knock on the door while their dog stood guard. I made it clear I wasn’t bitten and just wanted them to get the owner to put them up. I love dogs, even the aggressive ones, lol
        Oct 9, 2018
    13. Juggs
      Juggs
      Holy shit, had no idea Warriors Orochi 4 was coming out, let alone this month. Dope! LOVE the WO games.
    14. Juggs
      Juggs
      Next 12 days are going to take forever. Probably taking the 19th off so I can play SC6 all night and all day, not sure yet. CAN’T WAIT
      1. hatyr and New York Pizza like this.
    15. Juggs
      Juggs
      Glad I bought the UFC 229 PPV saw some amazing fights. Conor lost *ahem* was dominated. But the stuff afterwards was wild. $$ well spent
      1. ExpectFlames and DTruth like this.
      2. View previous comments...
      3. Juggs
        Juggs
        I doubt a rematch will happen based on the crap that took place before and after that fight. But then again, Dana is a $$$ whore so who knows. He kept saying it was bad for MMA and the UFC but I don’t really think it was. Not ratings wise at least.

        I would love to see Khabib vs Ferguson but idk when or if Khabib will be allowed to fight in USA again. Not saying he shouldn’t be, but I don’t make the decisions, lol
        Oct 7, 2018
      4. HellblazerHawkman
        HellblazerHawkman
        First fight I've watched in a few years, that McGregor fight's end REALLY soured me on the whole thing. Least the Pettis/Ferguson fight was also really good and the guys were respectful about everything.

        How fucking tough is Ferguson that Pettis broke his hand hitting him and he still didn't go down?
        Oct 7, 2018
      5. Juggs
        Juggs
        Ferguson is a monster. One of the most terrifying fighters I’ve seen in a long time. I’d rather fight McGregor with both hands tied behind my back than fight Ferguson, lol
        Oct 7, 2018
    16. Juggs
      Juggs
      I’ve said it once and I’ll say it again, College Football is the best spectator sport FREE!
      1. View previous comments...
      2. Baconlord
        Baconlord
        Sorry I dont like to watch nothing but spread offense, shitty special teams and blowouts with 1 or 2 good games a week
        Oct 6, 2018
      3. Baconlord
        Baconlord
        Dont get me wrong college football great but NFL is next level shit
        Oct 6, 2018
        xInfra Deadx likes this.
      4. Juggs
        Juggs
        Sorry but I don’t like watching boring ass games where the players are playing for a paycheck with almost zero passion. True football fans prefer CFB for a reason. It’s cool though, you like what you like.

        Plus, the fans are so much more active and passionate in college. The atmosphere is better, team pride is actually a thing, and the games themselves are just infinitely more exciting.
        Oct 6, 2018
    17. Juggs
      Juggs
      At the Trivium concert. So hyped right now... AND I get tomorrow off work. Best night ever!!
      1. TamedLizard likes this.
    18. Juggs
      Juggs
      Was at the Mall when the Presidential Alert went out. Everyone was freaking out, it was great
      1. Icefyre and ChatterBox like this.
    19. Juggs
      Juggs
      All I want to do is sit in the lab with SoulCaliburVI.
    20. Juggs
      Juggs
      Is it the 19th yet? -.-
      1. ExpectFlames likes this.
      2. freerf245
        freerf245
        Ugh whens the 26th
        Oct 1, 2018
    21. Juggs
      Juggs
      I wasn’t even planning on getting SC6, but after the network test beta... already pre-ordered it digitally. Got the season pass version!
      1. ExpectFlames
        ExpectFlames
        I'm right with you. What are some changes you would want from the game? Personally supers costing more and the animation be more than 1 frame fast.
        Oct 1, 2018
    22. Juggs
      Juggs
      I’m really liking SC6. Even though I still don’t know much, I at least can use spacing and footsies and basic fg fundamentals. + I love a bb
      1. ExpectFlames likes this.
      2. Juggs
        Juggs
        bb = block button, ran out of character space lol
        Sep 30, 2018
    23. Juggs
      Juggs
      I didn’t think I was going to like Soul Calibur 6, but man, this is a super fun fighting game. Can’t wait until it drops!
      1. View previous comments...
      2. Juggs
        Juggs
        Same @Icefyre. I was on the fence but definitely getting the game now. I don’t think I will be a tournament player tho, just gonna play for fun.
        Sep 29, 2018
        Eldriken and Icefyre like this.
      3. Eldriken
        Eldriken
        Man, a few rounds of this and I was immediately sold. I fucking MISSED playing SC. I used to play it so much and then I just kinda...stopped. Don't even know why.

        But I'm glad I gave the beta a shot. I wouldn't have if it were lacking Taki, however. I cannot wait to start using her again.
        Sep 30, 2018
        Icefyre likes this.
      4. Juggs
        Juggs
        Definitely gonna be using Groh in main game.
        But there’s a few characters I wanna try especially Mi-Na
        Sep 30, 2018
        Icefyre and JBeezYBabY like this.
    24. Juggs
      Juggs
      Told y’all about Mike Williams. 4 rec, 81 rec yds, and 2 TD’s.
      1. x TeeJay o and Dayvon like this.
    25. Juggs
      Juggs
      Jump Force having 4 Hunter X Hunter characters means it’s an insta buy for me. Gon, Hisoka, Killua and Kurapika. 100% maining one of these!
      1. View previous comments...
      2. Juggs
        Juggs
        No I didn’t know there was one!??
        Sep 22, 2018
      3. ChatterBox
      4. Juggs
        Juggs
        Thanks buddy
        Sep 23, 2018
        ChatterBox likes this.
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Male
    Birthday:
    Oct 30, 1989 (Age: 28)
    Home Page:
    https://twitter.com/Juggleypuff
    Location:
    Atlanta, GA
    Occupation:
    Sub contractor for AT&T
    Xbox Live Gamertag:
    Juggleypuff
    QA Tester, Alpha, Beta, Post, Gold. Found the infamous "Parry Glitch" in MK9. I break games so you don't have to! Currently working on generating content for the FGC and NRS community.

    Interact

    Content:
    AIM:
    PhoenixUMK3
    Twitter:
    Juggleypuff
    Xbox Live:
    Juggleypuff

    Signature



    ________________________________________________________
    Follow me on Twitter! https://twitter.com/Juggleypuff
  • Loading...