Juggs
Last Activity:
Nov 17, 2017 at 3:50 PM
Joined:
Nov 12, 2009
Messages:
9,921
Likes Received:
16,029
Trophy Points:
113
Gender:
Male
Birthday:
Oct 30, 1989 (Age: 28)
Home Page:
Location:
Atlanta, GA
Occupation:
Sub contractor for AT&T

Share This Page

Juggs

Lose without excuses, Male, 28, from Atlanta, GA

Lead Moderator

The Punisher is a great show so far. I don’t wanna binge it then have nothing to watch, so stopping at episode 3. So good Nov 17, 2017 at 5:53 AM

Juggs was last seen:
Nov 17, 2017 at 3:50 PM
    1. Juggs
      Juggs
      The Punisher is a great show so far. I don’t wanna binge it then have nothing to watch, so stopping at episode 3. So good
      1. Kooron Nation likes this.
      2. LaidbackOne
        LaidbackOne
        Just made it to episode 3. So far so good, hope it doesn't stretch like most of the Mahvel shows.
        Nov 17, 2017 at 6:55 AM
        Juggs likes this.
      3. The chosen puddle
        The chosen puddle
        had no idea it came out
        Nov 17, 2017 at 7:20 AM
      4. Juggs
        Juggs
        Just came out today puddle
        Nov 17, 2017 at 2:24 PM
        The chosen puddle likes this.
    2. Juggs
      Juggs
      Upset that The Punisher didn’t come on Netflix at midnight EST. Hoping for 3am EST, otherwise RIP sleep schedule for no reason.
      1. TheGangstaFace
        TheGangstaFace
        They always release shows at 3am EST. That was a fail lol
        Nov 17, 2017 at 1:36 AM
        Juggs likes this.
      2. Juggs
        Juggs
        Yeah but that’s lame. Show the East Coast some love
        Nov 17, 2017 at 1:38 AM
    3. TopTierBarry
      TopTierBarry
      How'd your teeth go
      1. Juggs
        Juggs
        Okay I guess. Got a dry socket from the bottom wisdom tooth. But was deathly sick last week with a severe stomach flu, was in the hospital lol. Then got bronchitis RIGHT AFTER... so yeah, fml
        Nov 14, 2017 at 11:10 PM
      2. TopTierBarry
        TopTierBarry
        Damn that's a bad run of luck. Broken any mirrors lately
        Nov 14, 2017 at 11:14 PM
        Juggs likes this.
      3. Juggs
        Juggs
        Yeah it is, and lol no not that I know of. I did something though, definitely having horrible luck recently
        Nov 14, 2017 at 11:28 PM
        TopTierBarry likes this.
    4. Juggs
      Juggs
      Idk how people don’t enjoy DBS. It’s the exact same as DBZ, they are just stronger. People just want to be “cool” & hate something popular.
      1. View previous comments...
      2. Juggs
        Juggs
        Thank the lord for people like @TopTierBarry, you get exactly what I’m saying.

        DBS isn’t a masterpiece at all. It’s a fun anime just like DBZ. If you love DBZ, you “SHOULD” enjoy DBS. At the very least it makes no sense to call it “trash” if you enjoy DBZ. That is my point.
        Nov 14, 2017 at 8:16 PM
        x TeeJay o and TopTierBarry like this.
      3. x TeeJay o
        x TeeJay o
        I like super. One thing it def has over DBZ is character dev. There's so many interesting characters in super over Z
        Nov 14, 2017 at 10:57 PM
        Juggs likes this.
      4. Juggs
        Juggs
        Sorry if I came off as a dick itt. It’s just annoying seeing DBZ Elitists shitting on DBS when it’s essentially the same premise. Like you don’t have to like it, but why go around shitting on it? That to me just screams you want to be seen as edgy.
        Nov 15, 2017 at 2:59 AM
        x TeeJay o and TopTierBarry like this.
    5. Juggs
      Juggs
      Is there patch notes yet?
      1. neveradestroyer and tafka Djinn like this.
      2. Darth Mao
        Darth Mao
        Tomorrow
        Nov 6, 2017
        Juggs likes this.
      3. jcbowie
        jcbowie
        I thought they said in the stream it should be later today?
        Nov 6, 2017
      4. Bleu231
        Bleu231
        They said either today OR tomorrow.
        Nov 6, 2017
    6. Juggs
      Juggs
      Zhi is super generic in his commentary. You can tell he has no idea what is happening, lmao.
      1. TheGangstaFace likes this.
    7. Juggs
      Juggs
      Wish me luck, wisdom teeth surgery in 30 minutes or so. Next few days are gonna suck...
      1. JBeezYBabY likes this.
      2. View previous comments...
      3. JBeezYBabY
        JBeezYBabY
        Prayers up, Mr Juggs! Wishing a successful and speedy recovery :)
        Oct 24, 2017
      4. Juggs
        Juggs
        No anesthesia, just numbed it. Wasn’t painful initially, just felt like he was trying to perform a Fatality on my jaw, and yeah, the sound was horrible!
        Oct 24, 2017
      5. Juggs
        Juggs
        I actually legitimately passed out and had very low blood pressure once they sat me up. I had to stay there in the chair an hour after they finished so they could stabilize my blood pressure.
        Oct 24, 2017
    8. Juggs
      Juggs
      I really wish UMK3 was available on next gen. I need it in my life but MAME is a headache and the 360 ports are ass and so is the controller
      1. Juggs
        Juggs
        I would even settle for just making the 06 UMK3 that was on the XBLA available to buy again and make it backwards compatible.
        Oct 23, 2017
      2. Jhonnykiller45
        Jhonnykiller45
        I feel the same way but for the other games like MK2
        Oct 23, 2017
        Juggs likes this.
    9. Juggs
      Juggs
      Hard to stay away when games like Cuphead get you super hype. Gonna make a post about it tomorrow... THEN fade back into the dark, lol.
      1. CrimsonShadow
        CrimsonShadow
        Mmmhmm ;)
        Oct 18, 2017
      2. Juggs
        Juggs
        You shut your mouth!
        Oct 18, 2017
        CrimsonShadow likes this.
    10. Juggs
      Juggs
      For the few asking, I'll be taking a break from TYM/social media for awhile. So unless you have my # u won't be able to reach me for a bit.
      1. Juggs
        Juggs
        This includes fb messenger, fb, twitter, snapchat, discord, TYM etc. I've been dark with a few slip ups (like now) and I've got some messages asking me if I was good. I'm fine, just need a break.
        Oct 15, 2017
      2. GLoRToR
        GLoRToR
        Fair enough. Still be here when you get back.
        Oct 15, 2017
    11. Juggs
      Juggs
      I know most of u are annoyed at my 'UMK3 release on next gen' requests, but it's out of passion. I want to share that passion with everyone!
      1. View previous comments...
      2. NSR
        NSR
        One thing I want to add: I was looking back at MK4, and I have to admit, I think it's biggest problem is the lack of depth. It's too emphasized on offensive play and all the dial a combos are the same. Sure juggles/special moves differ, but it lacks the depth of UMK3. The weapons also, while useful, are not that good. MK4 is easier to pick up but a lot harder to stay thanks to being so shallow.
        Oct 10, 2017
        Juggs likes this.
      3. NSR
        NSR
        I would love if someone could do an assembly hack or a reverse engineered sourceport of MKT, add in missing music, replace sprites with the original ones, 53 fps limit (as per UMK3) etc. Maybe some balance changes (most notably Noob) and GGPO.
        Oh well, I can dream.
        Oct 10, 2017
        Juggs likes this.
      4. GLoRToR
        GLoRToR
        The whole arcade collection would be divine to have on PC as well btw.
        Oct 10, 2017
        Juggs likes this.
    12. Juggs
      Juggs
      Would rather have a UMK3 comeback by re-releasing it in some capacity on next gen consoles. That or MKT.
      1. GLoRToR likes this.
      2. View previous comments...
      3. NSR
        NSR
        Also a PC release brother, don't leave PC players out lol
        Oct 10, 2017
      4. Juggs
        Juggs
        Yeah, PC too for sure. Man a next gen release would be so huge though. Not only for the current active players, but it would bring in an influx of new players especially the young guns who never got to experience the classics competitively.
        Oct 10, 2017
      5. GLoRToR
        GLoRToR
        MKT is probably best.
        Oct 10, 2017
    13. Juggs
      Juggs
      Having to drive in rush hour traffic from Decatur (basically Atlanta) to Lawrenceville (about an hour distance wise) is driving me insane.
      1. Juggs
        Juggs
        People are fucking shitty drivers in Georgia, absolutely horrible.

        Also, yes, pun intended on OP
        Oct 6, 2017
        karaokelove likes this.
    14. Juggs
      Juggs
      Injustice 2 is fun, but when you have trash internet it really becomes an exercise in futility. CAN I PLS GET FIBER OPTIC IN MY AREA PLSSSS!
      1. JDE, Eddy Wang, DDutchguy and 3 others like this.
      2. Eddy Wang
        Eddy Wang
        You're in a first world country and don't have fiber optic in your area? Imagine me in the 3rd world country, it sucks man.
        Oct 5, 2017
    15. Juggs
      Juggs
      SonicFox is the king of fighters. He's top in MK9, MKX, InJ1, Inj2, SkullGrills, DOA, was good early in SFV but dropped it, & now MvCi. GOAT
      1. MAPUSA and Thingy like this.
      2. View previous comments...
      3. MAPUSA
        MAPUSA
        atm yes, he can be called a king of fighters but not GOAT imo. i mean in general, in nrs games he is the goat
        Sep 29, 2017
      4. Basic Stupidity
        Basic Stupidity
        To be fair the majority of the people that played For Honor did not come from fighters so they all kinda sucked. I placed 1st in almost every tourney I did in it. Shame the games sucks now.
        Oct 5, 2017
      5. Juggs
        Juggs
        I definitely wouldn't say they all sucked, there were some very strong players. But they definitely were rare. And yeah, For Honor is garbage now.
        Oct 5, 2017
    16. Juggs
      Juggs
      Got a bone spur in my thumb, RIP
    17. Juggs
      Juggs
      They need to add more gametypes in D2 Crucible. Like team doubles, team snipers, FFA, etc.
      1. View previous comments...
      2. Juggs
        Juggs
        Kinda disappointed with the crucible compared to D1. Shotguns and Snipers being Power Weapons suck. And they increased the TTK for some reason. So it's just another team shot game, nearly impossible to win 1v2/1v3 unless you have your super or a rocket
        Sep 28, 2017
        Temetias likes this.
      3. The chosen puddle
        The chosen puddle
        I only really play it for the weekly milestones , trials , and the upcoming iron banner.
        Sep 28, 2017
        Temetias likes this.
      4. Temetias
        Temetias
        Yeah, I pretty much don't play crucible anymore because I can't have fun with my sniper. That change took out all the fun for me. Maybe if they put in larger scale maps with sparrows like in D1 I might play a bit more pvp.
        Sep 28, 2017
    18. JBeezYBabY
      JBeezYBabY
      Apparently, just wanted to say your fighting philosophy is inspiring. I have been applying some of your techniques, and the biggest thing for me is emotions. I want to win so bad, sometimes my emotions make me freeze in the heat of battle. I'm learning to stay composed, and just play to have fun learning the game. Thank you, Mr. Juggs!

      Righteous :)
    19. Juggs
      Juggs
      I'm the best Voidwalker Warlock NA. If I only I could clone myself. My teammates (friends) are so difficult to communicate and play with.
      1. Eldriken likes this.
      2. Juggs
        Juggs
        I'm top frag 100% of the time and they still refuse to listen to me. I obviously know what I'm doing. If it doesn't work, fine, that's the entire purpose of learning from your loss.
        Sep 26, 2017
        Eldriken likes this.
      3. The_Tile
        The_Tile
        We don't need your fps talk here go to TesteYourDestiny I'm sure they'd love to hear
        Sep 26, 2017
    20. Juggs
      Juggs
      MvCi seriously looks like it's necessary to be on adderall to even follow everything. That or be SonicFox. Way too much going on, imo.
      1. View previous comments...
      2. Juggs
        Juggs
        A lot of people have, mostly Capcom players from what I've seen
        Sep 25, 2017
      3. Invincible Salads
        Invincible Salads
        lol, its whyim not sure if i want to get it.
        Sep 25, 2017
        Juggs likes this.
      4. Raiderhorn
        Raiderhorn
        Lol you ain't kidding
        Sep 25, 2017
    21. Juggs
      Juggs
      College Football and Destiny 2 with friends. Today is a great day to be alive.
      1. New York Pizza and JBeezYBabY like this.
    22. Juggs
      Juggs
      Xur has decent stuff today. Not amazing but decent. That Wardcliff Coil tho
      1. ExpectFlames likes this.
      2. Baconlord
        Baconlord
        I'm kind of pissed since I already have the warlock gear and wardcliff
        Sep 22, 2017
      3. EMPEROR PRYCE
        EMPEROR PRYCE
        Yeah the coil is nice if u don't have it.
        Sep 22, 2017
      4. ExpectFlames
        ExpectFlames
        Have we recovers from dogs yet?
        Sep 23, 2017
    23. Juggs
      Juggs
      Life Pro Tip: Stop giving a f*ck about what people think of you. Focus on yourself, friends and family. Everything else is just noise.
      1. Marinjuana
        Marinjuana
        You only have so many fucks to give, don't waste them on the wrong shit
        Sep 20, 2017
        Juggs likes this.
    24. Juggs
      Juggs
      MvCi looks kinda lame, tbh
      1. View previous comments...
      2. Juggs
        Juggs
        Street fighter game? Lawl
        Sep 18, 2017
      3. x TeeJay o
        x TeeJay o
        not like this juggs. plz it looks hype af
        Sep 18, 2017
      4. Aramonde
        Aramonde
        Juggs I think he meant Capcom game
        Sep 19, 2017
    25. Juggs
      Juggs
      Destiny 2 is crack. It's so similar to the first one yet so much better.
      1. SoapBar and JBeezYBabY like this.
      2. View previous comments...
      3. Juggs
        Juggs
        I almost exclusively played PvP in the first one. But haven't played it in 2 yet, trying to level up for the raid. Fell behind because of Irma knocking out the power for a few days.
        Sep 14, 2017
      4. John Grizzly
        John Grizzly
        Went up about 30 power levels in two days. Power leveling method works pretty well. I assume you're aware of how it works, but if not, I'd be happy to explain what I've been doing.
        Sep 15, 2017
      5. Juggs
        Juggs
        Power leveling? You mean a method to level up? Well I'm a 20 with a power of 268.
        Sep 15, 2017
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Male
    Birthday:
    Oct 30, 1989 (Age: 28)
    Home Page:
    https://twitter.com/Juggleypuff
    Location:
    Atlanta, GA
    Occupation:
    Sub contractor for AT&T
    Xbox Live Gamertag:
    Juggleypuff
    QA Tester, Alpha, Beta, Post, Gold. Found the infamous "Parry Glitch" in MK9. I break games so you don't have to! Currently working on generating content for the FGC and NRS community.

    Interact

    Content:
    AIM:
    PhoenixUMK3
    Twitter:
    Juggleypuff
    Xbox Live:
    Juggleypuff

    Signature



    ________________________________________________________
    Follow me on Twitter! https://twitter.com/Juggleypuff
  • Loading...