Invincible Salads
Last Activity:
Jun 26, 2017 at 12:58 PM
Joined:
Jan 23, 2015
Messages:
2,288
Likes Received:
1,540
Trophy Points:
113
Gender:
Male

Share This Page

Invincible Salads

Always Listening......, Male

well iiincorruptible.....i tried xD, Jun 26, 2017 at 2:22 AM

Invincible Salads was last seen:
Viewing thread The Problem with Supergirl, Jun 26, 2017 at 12:58 PM
    1. Invincible Salads
      Invincible Salads
      well iiincorruptible.....i tried xD,
      1. Invincible Salads
        Invincible Salads
        he keeps tryin to challenge me in injustice 1....i don't fecking play that game and never will again xD
        Jun 26, 2017 at 3:00 AM
    2. Invincible Salads
      Invincible Salads
      i need to get better at hitconfirming with redhood into mb mine.
      1. Daemantalo
        Daemantalo
        WHaaat? Red Hoods hit confirm things? I thought they just do their Overhead into Mine thinking it's unblockable? Color me spooked.
        Jun 24, 2017 at 6:18 PM
        Kooron Nation likes this.
      2. Invincible Salads
        Invincible Salads
        nah, i do that with mine and air shot tho :P 50 cent HTB
        Jun 25, 2017 at 1:08 AM
    3. Invincible Salads
      Invincible Salads
      i don't think i could play a tournament even if i wanted too....my ps4 likes to randomly spit out discs :/.
      1. View previous comments...
      2. DC4-3
        DC4-3
        Jun 24, 2017 at 1:52 AM
        ILuvFightGames likes this.
      3. Red Reaper
        Red Reaper
        Play offline on the tournament konsoles...
        Jun 24, 2017 at 3:01 AM
      4. Invincible Salads
        Invincible Salads
        or i might just invest ina ps4 pro and swap the harddrive, ill sell off my older one to get some money back.
        Jun 24, 2017 at 3:13 AM
    4. Invincible Salads
      Invincible Salads
      Bah, why do i bother even trying to play tourney players anymore? I'mma just stick to whooping ur online average joe.
    5. Invincible Salads
      Invincible Salads
      so wait, do frame traps appy the same thing as reversals, for example, does being +2 really make a 8f move like a 6frame one? or 7frames?
      1. View previous comments...
      2. Invincible Salads
        Invincible Salads
        but wait being neutral is 0, so your saying i have advantage at 0 and......i'm lost xD. what im saying is, does being +1 and attacking with a 6 frame normal really create any frame trap since the normal becomes active on the 7th frame,
        Jun 22, 2017 at 7:56 PM
      3. EMPRESS_SunFire
        EMPRESS_SunFire
        Yeah, if you are +1 and do a 6F move it's a frame trap. Normals only gain an extra frame when you do them after blocking something, not when you are pressuring nor anything else.
        Jun 22, 2017 at 7:59 PM
      4. Invincible Salads
        Invincible Salads
        ah, alright, glad thats straightened out :)
        Jun 22, 2017 at 8:10 PM
        EMPRESS_SunFire likes this.
    6. Invincible Salads
      Invincible Salads
      gotta keep learning more characters, no tellingwho will get buffed or nerfed.
      1. Evil Canadian
        Evil Canadian
        buff grodd!!!!!!!!!!!
        Jun 21, 2017 at 4:56 AM
      2. Invincible Salads
        Invincible Salads
        gruff bodd :D
        Jun 21, 2017 at 5:19 AM
    7. Invincible Salads
      Invincible Salads
      who says you can't have fun whoopin the average joe's online :P
      1. Invincible Salads
        Invincible Salads
        Random Deadshot Player: Wuts dis?! wai mai bullets nu werk ;-;, is hax!
        Jun 20, 2017 at 5:51 AM
        HeroesNZ and just_2swift like this.
    8. Invincible Salads
      Invincible Salads
      guess i better learn more characters, no telling how hard the ones im using will get shat on....at least brainy might get buffed....i hope.
    9. Invincible Salads
      Invincible Salads
      Man, people really don't like batmans +frames, his trait, his j2, his damage, etc, He's gonna end up like erron black, i just know it :/
      1. View previous comments...
      2. Sage Leviathan
        Sage Leviathan
        Erron Black was a really solid character.
        Jun 17, 2017
        Clunn0n likes this.
      3. Invincible Salads
        Invincible Salads
        leave his j2 :/, they can change his bats a bit i guess,
        Jun 17, 2017
      4. Invincible Salads
        Invincible Salads
        and no, erron black was not solid after the final patch, 2 of his varions were basically dead and gunslinger was just meh...
        Jun 17, 2017
    10. Invincible Salads
      Invincible Salads
      Darkseid is nothing without his trait, some people don't realize this. the trait makes the character.
      1. TheGangstaFace likes this.
      2. View previous comments...
      3. CrazyFingers
        CrazyFingers
        Every demon can be pushblocked. All of them.
        Jun 16, 2017
      4. Invincible Salads
        Invincible Salads
        so yeah, just block overhead and pushblock x-x, ugh. i wish they'd make his low omega beam MB-able for a combo, since it doesnt really go that far anyways. Ugh i just hate the he so heavily relies on trait to play the game.
        Jun 16, 2017
      5. Invincible Salads
        Invincible Salads
        and don't compare sinestro to darkseid, sinestro in injustice 1 was a much better character at a fundamental level. he had actual footsies, a vortex, and his trait was basically what atrocitus has.
        Jun 16, 2017
    11. Invincible Salads
      Invincible Salads
      so i just bought the character pack....why do i not have access to red hood? :/
      1. Skedar70
        Skedar70
        You have to do a bunch of shenanigans to get him. Its kind of buggy.
        Jun 14, 2017
      2. EntropicByDesign
        EntropicByDesign
        if its on PS just go to the PS store and search for Red Hood. Click him in the list that pops up (dont click fighter pack or anything like that) and choose download/Install.

        The issue here I think is that the fighter pack is essentially just the shaders and a costume or two, you have to search out the character separately and download him. Its weird and annoying but not terribly difficult. Just one extra step.
        Jun 14, 2017
      3. Invincible Salads
        Invincible Salads
        k, cuz i bought the fighter pack.
        Jun 14, 2017
    12. Invincible Salads
      Invincible Salads
      so, a 8 frame reversal cannot punish a move thats -7 in this game right?
      1. Invincible Salads
        Invincible Salads
        tho reversals give you 1 extra frame or something to work with right?
        Jun 14, 2017
      2. Youphemism
        Youphemism
        No, 8 frame reversals punish -8 or worse. 8 frame normals can only punish -9 or worse since you can't perform a reversal normal.
        Jun 14, 2017
    13. Invincible Salads
      Invincible Salads
      Lol @ people on youtube referring to zoning as fighting like mayweather xD
      1. The_Tile and Scott The Scot like this.
    14. Invincible Salads
      Invincible Salads
      omfg, why can't they transfer ion cannon to brainiac's base kit? such an amazing counterzoning tool.
      1. CrazyFingers
        CrazyFingers
        which one is that?
        Jun 13, 2017
      2. Invincible Salads
        Invincible Salads
        the satellite cannon, its not even a broken move, in a way it kinda reminds me of quan chi's runes, but with slower startup.

        this move by itself i feel would solve his problems against zoning characters like deadshot and what not. they need to give him this move, along with either his tentacle parry or destruction orb, and give him a few plus strings, like 113 or b23.
        Jun 13, 2017
      3. Invincible Salads
        Invincible Salads
        actually i feel they could give him most of his gear moves and it wouldnt be overpowered.
        Jun 13, 2017
    15. Invincible Salads
      Invincible Salads
      i can't find that vid for the jump in OS's :(
    16. Invincible Salads
      Invincible Salads
      what option selects does I2 have to offer now? :/
      1. View previous comments...
      2. Invincible Salads
        Invincible Salads
        supergirl isnt even that bad, at least attrocitus i can understand.
        Jun 11, 2017
        x TeeJay o likes this.
      3. Invincible Salads
        Invincible Salads
        Jun 20, 2017 at 5:28 AM
      4. x TeeJay o
        x TeeJay o
        Not that I know of, no
        Jun 20, 2017 at 9:11 AM
    17. Invincible Salads
      Invincible Salads
      so how is flash's pressure in injustice2?
    18. Invincible Salads
      Invincible Salads
      anyone still playing mkx?
      1. View previous comments...
      2. gibster13
        gibster13
        hell no
        Jun 7, 2017
      3. Baconlord
        Baconlord
        Fuck no
        Jun 7, 2017
      4. Invincible Salads
        Invincible Salads
        really no one? c'mon mkx is fun D:
        Jun 7, 2017
    19. Invincible Salads
      Invincible Salads
      yeah i think im going to avoid playing agianst tournament go-ers, anyone else tho im good to go :)
      1. View previous comments...
      2. Invincible Salads
        Invincible Salads
        lol, just cuz i gave up on trying to be competative and don't wanna hear advice about "how else you gonna get good" anymore, why y'all gotta get on my case?
        Jun 6, 2017
        The_Tile likes this.
      3. The_Tile
        The_Tile
        Personally I don't really care but most people on here have a competitive mindset so it's annoying to hear someone speaking so casually and being so verbal about it
        Jun 7, 2017
      4. Invincible Salads
        Invincible Salads
        it helps me vent.
        Jun 7, 2017
    20. Invincible Salads
      Invincible Salads
      darkseid's zoning isnt as good as people think. really easy to get past for a lot of characters. that just leaves shitty normals...
      1. Generalbit likes this.
      2. View previous comments...
      3. Crusty
        Crusty
        Tfw the person who posts the op doesn't bother to read the answers to his question.
        Jun 6, 2017
      4. Generalbit
        Generalbit
        Darkseid zoning isn't bad, it does have it's issues tho. MB air laser tho is a fucking amazing tool
        Jun 6, 2017
      5. Invincible Salads
        Invincible Salads
        i do trait into teleport mixup, both air and grounded mixups, walking back makes it difficult to connect anything tho.
        Jun 6, 2017
    21. Invincible Salads
      Invincible Salads
      anyone up for some games today? injustice 2? mkx?
    22. Invincible Salads
      Invincible Salads
      Brainiac vs Bane is fucking hilarious.
      1. Temetias and Aramonde like this.
      2. View previous comments...
      3. Invincible Salads
        Invincible Salads
        yea kinda xD, but mostly because bane just can't seem to get in, and when he does, brainiac can just fling himself to the otherside of the screen. Not to mention brainiac easily outranges him and divekicks really screw with banes command grabs, brainy can punish that shiet pretty darn good.
        Jun 5, 2017
        Aramonde likes this.
      4. WB-chan
        WB-chan
        this is one matchup where i could actually see brainiac been playable

        altho bane would punish his unsafe shit HARD tho to be fair
        Jun 5, 2017
      5. Invincible Salads
        Invincible Salads
        if you play brainiac smart you should be alright tho, to be fair brainiac is playable, he just needs a bit of love with the next patch. like make his 113 and b23 +2 on block, make his trait stay on block too. maybe give him one of his gear moves?
        Jun 5, 2017
    23. Invincible Salads
      Invincible Salads
      i think brainiac loses to deadshot, atrocitus and WW :(
      1. Evil Canadian
        Evil Canadian
        first 2 I get but ol wonder woman? can't he just fly around the friendly skies and she can't do much about it. Ain't like she's punishing any of his strings with her slow stuff.
        Jun 2, 2017
      2. Invincible Salads
        Invincible Salads
        her shield bruh, she can hit me at all angles in the air with it, she can check me with it anywhere but fullscreen for trying to call trait. her d2 is really fuckin good. and about mid range i have to deal with almathea bash, her lasso grab, her b2, etc, and she's better upclose than brainiac is.
        Jun 2, 2017
      3. Invincible Salads
        Invincible Salads
        i really wish they gave brainiac some plus strings, like make his 113 +2 on block or something. make his b23 +2 as well. maybe make his df2 -7 on block and make his trait not dissappear on block.
        Jun 2, 2017
    24. Invincible Salads
      Invincible Salads
      anyone still playing mkx? im interested in games :)
    25. Invincible Salads
      Invincible Salads
      wow, they've really turned Lars around, fucking love the new steven universe special.
      1. tafka Djinn likes this.
      2. Error
        Error
        lol, my little cousins were watching that, was pretty interesting
        May 29, 2017
      3. Invincible Salads
        Invincible Salads
        its a good show, u should give it a watch.
        May 29, 2017
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Male
    PSN Gamertag:
    UnknownOp-52
    I go great with Immortal Pizza.