What's new

[Mar 10, 2012] Project MrE's Mortal Kombat VS tournament Rotterdam, Netherlands 10... (Rotterdam)

Haha respect him for the baby back lol.... funny shit. My best match was on the "xbox" vs taco :p not uploaded yet. Wish i was on that form whole tournament :p

But heyyy it was fking amazing. At belgians i want to come on a friday to antwerp for casuals :p im free every friday so if you guys got a day off i want to come . Ill be there early nd leave 2100 something like that... @ haze nd djack....make it happen. Travel is only €8 in the week, but in weekends it might be €30+

@ superbnova we gonna do some casuals at nino maybe on a friday or something. Let me know man.

Send from my sony tablet s
srry voor de late reacties guys, druk geweest met sega saturn klassics! xD maar is cool laten me maar weten precies wanneer bij nino. gr
 

Solid_S14

Burn Baby Burn
srry voor de late reacties guys, druk geweest met sega saturn klassics! xD maar is cool laten me maar weten precies wanneer bij nino. gr
Zeg jij anders n dagje ik maak wel tijd vrij. Lieftst doordeweeks ivm ov. Gratis jwz. Anders volgend week do of vr ofzo??

Send from my sony tablet s
 
ik ga vandaag ff langs nino, zal m dan wel ff vragen over casuals bij hem.

@IEDEREEN, WIE HEEFT ER NOG SEGA SATURN/DREAMCAST GAMES? IEMAND DIE ZE KWIJT WILT, IK KOOP ZE WEL!
 

davidovitch

In Europe!
Ok guys dus we hebben al uitzicht op een toernooitje in Antwerpen, een meeting bij Nino in Utrecht en een meeting/toernooitje bij mij in Arnhem (als er animo is). Is er al zicht op eventuele datums voor Antwerpen en Utrecht? Anders beginnen we gewoon met een toernooitje in Arnhem in de komende paar weken.
 

Solid_S14

Burn Baby Burn
Ok guys dus we hebben al uitzicht op een toernooitje in Antwerpen, een meeting bij Nino in Utrecht en een meeting/toernooitje bij mij in Arnhem (als er animo is). Is er al zicht op eventuele datums voor Antwerpen en Utrecht? Anders beginnen we gewoon met een toernooitje in Arnhem in de komende paar weken.
Toernooi in arnhem? Of gewoon offline meeting met keiharde training? Non stop mk tot je erbij neervalt? En ga je dit id weekend doen? Hoop t nii eerlijk gezegd maargoed check maar wat je kan regelen. Ik kan voor ps zorgen zoals je weet.
Als we dan gewoonvroeg beginnen kunnen we wel wat moois ervan maken.
Send from my sony tablet s
 

davidovitch

In Europe!
Ik heb iig ruimte voor 2 setups en ik heb een tweede beeldscherm dus heb alleen nog een ps3 nodig. Er kan ook als het nodig is wel een derde setup gezet worden ergens.

Wat betreft de dag ik zou normaal denken dat in het weekend het beste is voor de meeste mensen maar als iedereen aangeeft liever op vrijdag te komen ofzo kan dat ook.

Een toernooitje zou wel leuk zijn als er genoeg mensen komen.
 

Solid_S14

Burn Baby Burn
Ik heb iig ruimte voor 2 setups en ik heb een tweede beeldscherm dus heb alleen nog een ps3 nodig. Er kan ook als het nodig is wel een derde setup gezet worden ergens.

Wat betreft de dag ik zou normaal denken dat in het weekend het beste is voor de meeste mensen maar als iedereen aangeeft liever op vrijdag te komen ofzo kan dat ook.

Een toernooitje zou wel leuk zijn als er genoeg mensen komen.
Ahh ok nice nice, hoeveel man wil je hebben dan?

Send from my sony tablet s
 

Djack

Get Up, Ge Ge Get Down!
Ik wil gerust afkomen als je plek genoeg hebt :).
Wss komt F8 dan ook wel af.

En men vriendin ook als dat niet stoort ... Maar die speelt natuurlijk niet :p.

Always great to see you guys :)
 

Solid_S14

Burn Baby Burn
Als iedereen die wil komen even kan posten welke dag het beste voor ze uitkomt (vrijdag of zondag zijn logische kandidaten voor mij) dan prikken we een datum begin April ergens?
30-3, 01-4... 06-4 s goede vrijdag en 08-4 is 1ste pasen weenii of julie gasten hier aan meedoen. Ik niet in ieder geval. En dan nog 13-4 of 15-4... k hb geen voorkeur maak wel tijd vrij. Als k dan toch n datum moet zeggen next week fridayyyy.

Send from my sony tablet s
 

Satan1

Ice Pirate
Heb ook net contact terug gehad met de mensen van een zaal te Antwerpen (centrum) en ze zagen het zeker zitten, aangezien ze zelf net een gameproject uit de grond zijn aan het stampen. Er ligt nog geen datum vast maar dat kunnen we hier op het forum overleggen, zodat iedereen die wil komen, kan komen!
 

davidovitch

In Europe!
Aight goed nieuws Satan's Haze. Gaan wij trouwens nog een keertje MKII of 3 spelen?

Djack zaterdag vind ik ook best maar zondag is bijvoorbeeld weer gratis parkeren en sommige mensen werken ook op zaterdag neem ik aan..
 
all videos are online in the playlist sorry for the delay guys I had some family issues to attend
I also have a new concept for a new tournament. I have to look for date to set the tournament .
I think it will be on a saturday again but i need to see if my whole working crew is available so the tournament will have a smoother timeline than the last one
 
Heb ook net contact terug gehad met de mensen van een zaal te Antwerpen (centrum) en ze zagen het zeker zitten, aangezien ze zelf net een gameproject uit de grond zijn aan het stampen. Er ligt nog geen datum vast maar dat kunnen we hier op het forum overleggen, zodat iedereen die wil komen, kan komen!
hebben jullie tv's nodig let me know ik vind het ook niet erg om daar mijn toernooi te houden voor de afwisseling maar ik heb minimaal een groep van 20 participanten nodig. we moeten groeien jongens dus get everyone that has an mk game envolved into the tournament scene
 

Solid_S14

Burn Baby Burn
all videos are online in the playlist sorry for the delay guys I had some family issues to attend
I also have a new concept for a new tournament. I have to look for date to set the tournament .
I think it will be on a saturday again but i need to see if my whole working crew is available so the tournament will have a smoother timeline than the last one
Awesumeeee did you pmed storms for the frontpage? Good shit btw. Hope antwerpen will be hypeee again.

Trouwens ik heb contact opgenomen met ageq. De administrator van fv.nl... kijke of die gasten nog mk enz spelen. Misschien dat ze aan toernooien willen deelnemen en shit. Zn site is www.kuzure.com misschien kan je daar wat posten ook mre. Check it out.

Send from my sony tablet s
 

Satan1

Ice Pirate
hebben jullie tv's nodig let me know ik vind het ook niet erg om daar mijn toernooi te houden voor de afwisseling maar ik heb minimaal een groep van 20 participanten nodig. we moeten groeien jongens dus get everyone that has an mk game envolved into the tournament scene
Ik hou je op de hoogte!
 

Solid_S14

Burn Baby Burn
Ok guys dus we hebben al uitzicht op een toernooitje in Antwerpen, een meeting bij Nino in Utrecht en een meeting/toernooitje bij mij in Arnhem (als er animo is). Is er al zicht op eventuele datums voor Antwerpen en Utrecht? Anders beginnen we gewoon met een toernooitje in Arnhem in de komende paar weken.
Yoo misschien moet je mensen effe een pm sturen. Niet iedereen checkt tym enz... als de offline meeting tenminste nog doorgaat.

Send from my sony tablet s
 

rubmytaco

CarriedByClone
Ey jongens, ik doe ook wel mee als ik het geld ervoor kan ophoesten om het eindje te rijden! Laat maar weten wanneer en zo. Dan zal ik proberen erbij te zijn :) Ook voor mij geldt: vrijdag = ov = cheaper :D Zolang het niet op zondag is lukt het wel denk ik.
 

Solid_S14

Burn Baby Burn
welke datums zijn er eigelijk besproken
Ik wou in april nog een toernooitje geven namenlijk :)
Dan doe je beter dat toernooitje toch. Anders moet djack en co 2x naar nl komen enz als ze ook bij die meeting willen zijn.... welke data had jij in gedachte voor het toernooi in april? Make it happen!!!

Send from my sony tablet s