What's new

04/12/11 - Tournament - Utrecht, Holland (EU)

dussss

Noob
Leuk om te zien mensen dat er zoveel mensen komen:)

Maar komt er toevallig iemand met de auto naast MrE? Zo ja, zou die een uur eerder kunnen komen?
Dit ivm met opzetten van setups en 1 tv moet net van buiten utrecht gehaald worden. (Maarssen)

Tot nu toe maar 1 setup........ maar jullie kunnen er zkr van zijn dat er zoiezo 2 komen te staan.

Zie jullie zondag!
 

LUCKY0346

AT Gaming
Leuk om te zien mensen dat er zoveel mensen komen:)

Maar komt er toevallig iemand met de auto naast MrE? Zo ja, zou die een uur eerder kunnen komen?
Dit ivm met opzetten van setups en 1 tv moet net van buiten utrecht gehaald worden. (Maarssen)

Tot nu toe maar 1 setup........ maar jullie kunnen er zkr van zijn dat er zoiezo 2 komen te staan.

Zie jullie zondag!
hoe dat dan als er geen waggie bv te regelen valt?
ik ga die monitor niet meenemen met de trein in een duffle bag ofzo...
 

dussss

Noob
eyy man, ik heb mn best gedaan om dit toernooi op te zetten, als er geen tweede setup is wordt een lang toernooi.....
 

Djack

Get Up, Ge Ge Get Down!
Hopelijk komt die 2e setup in orde ...
Moet de dag erna werken en zou toch graag op tijd willen vertrekken :).

@Haze,

Men naam is nog steeds uit het lijstje verdwenen :p
 

Satan1

Ice Pirate
eyy man, ik heb mn best gedaan om dit toernooi op te zetten, als er geen tweede setup is wordt een lang toernooi.....
Hoeveel schermen staan er eigenlijk bij Nino?? Had er vorige keer een oude TV gezien, valt die te gebruiken?? - dan moet je enkel een PS3 meebrengen...
Morgen weten we trouwens meer over MrE, zal hem dan vragen of hij niet wat vroeger kan komen.
Een derde setup had trouwens wel leuk geweest voor de mensen die casuals/MM willen spelen. Maar die 2 setups voor het tournament zijn absoluut nodig.

Weet jij trouwens of iPanama &/of andere NL spelers komen??

@Haze,
Men naam is nog steeds uit het lijstje verdwenen :p
Done!!
 

dussss

Noob
Hoeveel schermen staan er eigenlijk bij Nino?? Had er vorige keer een oude TV gezien, valt die te gebruiken?? - dan moet je enkel een PS3 meebrengen...
Morgen weten we trouwens meer over MrE, zal hem dan vragen of hij niet wat vroeger kan komen.
Een derde setup had trouwens wel leuk geweest voor de mensen die casuals/MM willen spelen. Maar die 2 setups voor het tournament zijn absoluut nodig.

Weet jij trouwens of iPanama &/of andere NL spelers komen??



Done!!
Ik ben het zeker met je eens maar we komen voor de 2e setup al een beeldscherm tekort. Daarom hoopte ik dat iemand met de autokwam zodat we een beeldscherm op konden halen bij lucky. En voor zover ik weet wordt dit ongeveer de entree. Ik heb aan doku gevraagd of hij via xbl naar ipanama kon vragen zodat hij ook een uitnodig zou krijgen.

Hetgene wat nu nog geregeld moet worden zijn meer beeldschermen. PS3's genoeg maar om meerdere setups neer te zetten hebben we meer schermen nodig want nino's beeldbuis doet et erg slecht. Mocht iemand een oplossing bedenken, post het even.
 

Satan1

Ice Pirate
Ik ben het zeker met je eens maar we komen voor de 2e setup al een beeldscherm tekort. Daarom hoopte ik dat iemand met de autokwam zodat we een beeldscherm op konden halen bij lucky. En voor zover ik weet wordt dit ongeveer de entree. Ik heb aan doku gevraagd of hij via xbl naar ipanama kon vragen zodat hij ook een uitnodig zou krijgen.
Hetgene wat nu nog geregeld moet worden zijn meer beeldschermen. PS3's genoeg maar om meerdere setups neer te zetten hebben we meer schermen nodig want nino's beeldbuis doet et erg slecht. Mocht iemand een oplossing bedenken, post het even.
Ah! De beeldbuis is dus kapot, dat is minder...
Dus als mensen met de auto komen, gelieve het te laten weten!!


Sorry ik zal niet aanwezig kunnen zijn.
Bummer!!
De volgende misschien!
 

davidovitch

In Europe!
Hey Guys, ik doe ook mee zondag! Ik kan eventueel met de auto komen als het echt nodig is. Maar dan zou ik het wel lief vinden als er een gratis parkeerplaats of een dagkaart ofzo geregeld kan worden.
 

Sasuga

Noob
[MENTION=7002]davidovitch[/MENTION]: Als je met de auto komt dan kan die andere tv gehaald worden bij Lucky. Mocht je hierdoor parkeerkosten moeten betalen, betaal ik er wel aan mee. Ik heb zelf tenslotte ook profijt van meerdere setups.
 

LUCKY0346

AT Gaming
als iemand met de auto komt.. laat t dan van te voren weten!
want ik moet die dag uit breda komen.. dat is minimaal uur en kwartier reizen..
 

davidovitch

In Europe!
Jongens even een beetje duidelijkheid: Ik wil best met de auto komen als dat nodig is, maar waar gaat die tv vandaan komen? Moet ik dan eerst vanuit Arnhem naar Breda rijden om Lucky en zijn tv op te halen? En vervolgens na het toernooi ook weer terug via Breda? Misschien dat er iemand iets gunstiger woont die ook met de auto kan komen in dat geval. Ik heb zondag avond een andere afspraak dus het wordt wel wat krapjes voor mij.

Let me know!

PS: Ik heb thuis ook nog een oud klein tv-tje (echt heel klein). Als ik met de auto kom kan ik die wel meenemen als er een derde PS3 is zodat we daar casuals op kunnen spelen. Is wel een heel klein tv-tje dus is alleen als mensen dat echt heel graag willen. Zelf wil ik daar liever niet op spelen want ik ben een groot scherm gewend :D.


EDIT: Een andere oplossing heeft zich net aangedient: Hier op kantoor staat nog een leuke samsung flatscreen (26" ofzo) die ik van mijn baas wel een weekendje mag lenen. Eventueel kan ik dan ook nog die oude kleine beeldbuis die ik thuis heb staan meepakken op zondag. Dan kom ik dus met 2 tv's. Zijn er genoeg PS3's aanwezig?

Mijn oorspronkelijke vraag over een parkeerplaats bij Nino in de buurt blijft dan wel staan.

EDIT 2: Heeft Nino zijn buren al gevraagd of hij even een middagje een tv kan lenen?
 

dussss

Noob
Jongens even een beetje duidelijkheid: Ik wil best met de auto komen als dat nodig is, maar waar gaat die tv vandaan komen? Moet ik dan eerst vanuit Arnhem naar Breda rijden om Lucky en zijn tv op te halen? En vervolgens na het toernooi ook weer terug via Breda? Misschien dat er iemand iets gunstiger woont die ook met de auto kan komen in dat geval. Ik heb zondag avond een andere afspraak dus het wordt wel wat krapjes voor mij.

Let me know!

PS: Ik heb thuis ook nog een oud klein tv-tje (echt heel klein). Als ik met de auto kom kan ik die wel meenemen als er een derde PS3 is zodat we daar casuals op kunnen spelen. Is wel een heel klein tv-tje dus is alleen als mensen dat echt heel graag willen. Zelf wil ik daar liever niet op spelen want ik ben een groot scherm gewend :D.


EDIT: Een andere oplossing heeft zich net aangedient: Hier op kantoor staat nog een leuke samsung flatscreen (26" ofzo) die ik van mijn baas wel een weekendje mag lenen. Eventueel kan ik dan ook nog die oude kleine beeldbuis die ik thuis heb staan meepakken op zondag. Dan kom ik dus met 2 tv's. Zijn er genoeg PS3's aanwezig?

Mijn oorspronkelijke vraag over een parkeerplaats bij Nino in de buurt blijft dan wel staan.

EDIT 2: Heeft Nino zijn buren al gevraagd of hij even een middagje een tv kan lenen?
Ik heb egt geen idee wat lucky nou precies wilt want lijkt me sterk dat ie opgehaald wil worden. Zoiezo zou hij dan niet terug moeten want hij woont in maarssen. Daarnaast vindt ik het egt super nice dat je toch nog wilt komen en zelfs nog een tv kan regelen!:D
Dan denk ik dat de 26" genoeg is en dat we misschien in maarssen bij lucky de 3e beeldscherm ophalen.

Dan even over de parkeerkaart. Dat gaat em wss niet worden. Ik zit zelf best krap bij kas en aangezien ik een money match heb verloren en dus ook nog zelf meedoe, moet ik dus al voor 2 mensen betalen zondag. Als ik het kon had ik zkr een groot gedeelte ervan voor je betaalt maar aangezien ik nu nog geen vaste baan heb komt dat me nu ff niet goed uit.

En dan het laatste punt. Nino heeft geen buren maat. Hij woont tussen 20 winkels en restauranten enz. Als hij een tv kon lenen bij de buren hadden we ons daar al geen zorgen over hoeven te maken.

Zie jullie zondag peepz!!
 

dussss

Noob
tsjaa, sorry mensen maar ivm met money problems gaat et mij niet lukken om mee te doen aan de tourney. Er zijn wat onverwachtse dingetjes gekomen waardoor het voor mij wat moeilijk wordt.

@lucky, meet me ff ergens zondag, pay ik je die money voor die tourney.

Have fun folks
 

LUCKY0346

AT Gaming
tsjaa, sorry mensen maar ivm met money problems gaat et mij niet lukken om mee te doen aan de tourney. Er zijn wat onverwachtse dingetjes gekomen waardoor het voor mij wat moeilijk wordt.

@lucky, meet me ff ergens zondag, pay ik je die money voor die tourney.

Have fun folks
meen je dit nou joh??? ainoh swaaa!
ik meet je zondag dan bij coffee dick? tegen uurtje of 13:00/13:30(no-homo)
 

LUCKY0346

AT Gaming
ai zonde man.. had wel verwacht een potje tegen je te spelen
ja is cool ik bel je zondag dan.. op je 2e nummer toch?
 

LUCKY0346

AT Gaming
Jongens even een beetje duidelijkheid: Ik wil best met de auto komen als dat nodig is, maar waar gaat die tv vandaan komen? Moet ik dan eerst vanuit Arnhem naar Breda rijden om Lucky en zijn tv op te halen? En vervolgens na het toernooi ook weer terug via Breda? Misschien dat er iemand iets gunstiger woont die ook met de auto kan komen in dat geval. Ik heb zondag avond een andere afspraak dus het wordt wel wat krapjes voor mij.

Let me know!

PS: Ik heb thuis ook nog een oud klein tv-tje (echt heel klein). Als ik met de auto kom kan ik die wel meenemen als er een derde PS3 is zodat we daar casuals op kunnen spelen. Is wel een heel klein tv-tje dus is alleen als mensen dat echt heel graag willen. Zelf wil ik daar liever niet op spelen want ik ben een groot scherm gewend :D.


EDIT: Een andere oplossing heeft zich net aangedient: Hier op kantoor staat nog een leuke samsung flatscreen (26" ofzo) die ik van mijn baas wel een weekendje mag lenen. Eventueel kan ik dan ook nog die oude kleine beeldbuis die ik thuis heb staan meepakken op zondag. Dan kom ik dus met 2 tv's. Zijn er genoeg PS3's aanwezig?

Mijn oorspronkelijke vraag over een parkeerplaats bij Nino in de buurt blijft dan wel staan.

EDIT 2: Heeft Nino zijn buren al gevraagd of hij even een middagje een tv kan lenen?
Je hoeft niet met de auto te komen meer, Ik heb met nino gebeld en ik neem mijn monitor mee..
Hij heeft een auto geregelt.. Nino woont trouwens in een winkel straat dus parkeer plekken zijn er weinig
 

Sasuga

Noob
tsjaa, sorry mensen maar ivm met money problems gaat et mij niet lukken om mee te doen aan de tourney. Er zijn wat onverwachtse dingetjes gekomen waardoor het voor mij wat moeilijk wordt.

@lucky, meet me ff ergens zondag, pay ik je die money voor die tourney.

Have fun folks
Jammer man maar volgende keer beter!
 

davidovitch

In Europe!
Je hoeft niet met de auto te komen meer, Ik heb met nino gebeld en ik neem mijn monitor mee..
Hij heeft een auto geregelt.. Nino woont trouwens in een winkel straat dus parkeer plekken zijn er weinig
Zeker weten? Het is wel een mooi schermpje hoor, mooier dan die tweede tv die er vorige keer stond denk ik. En volgens mij full HD.

En dusss kom je ook niet langs voor wat casuals dan? Zou ik erg jammer vinden. Nou ja het zijn lastige tijden, anders zou ik ook niet over parkeerkosten moeilijk doen enzo ;)
 

dussss

Noob
hahah nee daar gaat et niet om. Thuis situatie is wat veranderd maar wss kom ik nog wel langs om zkr ff wat te spelen.
 

LUCKY0346

AT Gaming
Zeker weten? Het is wel een mooi schermpje hoor, mooier dan die tweede tv die er vorige keer stond denk ik. En volgens mij full HD.

En dusss kom je ook niet langs voor wat casuals dan? Zou ik erg jammer vinden. Nou ja het zijn lastige tijden, anders zou ik ook niet over parkeerkosten moeilijk doen enzo ;)
tis lastig voor jou met parkeer plek... mijn monitor is niet groot en hd ready..
dus als dat een beter scherm is neem hem maar mee :D