STRYKIE
Last Activity:
Sep 19, 2014 at 10:09 AM
Joined:
Aug 7, 2011
Messages:
3,521
Likes Received:
3,651
Trophy Points:
113
Gender:
Male
Birthday:
Feb 18, 1992 (Age: 22)
Location:
London, UK

Share This Page

STRYKIE

Oh if only you knew..., Male, 22, from London, UK

I just realized that in the last year, I've only bought 2 new games. Is gaming in decline or have I grown out of it? Maybe a bit of both? Sep 16, 2014 at 6:47 PM

STRYKIE was last seen:
Sep 19, 2014 at 10:09 AM
    1. STRYKIE
      STRYKIE
      Donations drives are full of double standards. Not bothering with them anymore.
      1. Sage Leviathan likes this.
      2. Cossner
        Cossner
        Daaaamn insuperable on blast.
        Oct 17, 2012
      3. STRYKIE
        STRYKIE
        Not at all lol. I love Soup to bits but I just don't agree with this idea of people picking and choosing who they donate for. Nobody stuck their finger out for Mustard, Gross or Madzin.
        Oct 17, 2012
      4. Cossner
        Cossner
        Gross barely steps around here because he doesn't speak the language, madzin started existing like a couple of weeks ago, and I didn't even know there was a donation drive for Mustard. Don't you think Insup has earned it?
        Oct 17, 2012
    2. STRYKIE
      STRYKIE
      J360, what have I told you about playing online in JamessMK's time machine? Nobody in May 2011 knows how to get around ice clone yet. :P
      1. Sage Leviathan likes this.
    3. STRYKIE
      STRYKIE
      Um, what? Classic costumes alter hitboxes too and nobody has any qualms about them being used. Nice job OCD tourneyfags.
      1. Sage Leviathan likes this.
      2. CheapEddie
        CheapEddie
        Ive never seen the diferences. Jesus -_-
        Oct 14, 2012
    4. STRYKIE
      STRYKIE
      Yoshimitsu is starting to look like my best char in TTT2. damn low tier confinement. I hope Hayabusa is at least still solid in DOA5..
      1. Sage Leviathan and The-Bizzle like this.
      2. View previous comments...
      3. GrandMasterson
        GrandMasterson
        Bass and Bayman are grapplers. Hayabusa is just a dickface
        Oct 10, 2012
      4. STRYKIE
        STRYKIE
        Now you mention it I guess there's no reason why Ayane isn't a ninja. #Kappa. And Smokey, funny enough I kinda do have a 50/50 buffering after Yoshi's B2 LOL
        Oct 10, 2012
      5. The-Bizzle
        The-Bizzle
        Yoshimitsu is my main char since Tekken 3 :). I love his style
        Oct 11, 2012
    5. STRYKIE
      STRYKIE
      People are still under the impression that the brand of their online infrastructure magically makes games more or less laggy lol #2007again
      1. Sage Leviathan likes this.
    6. STRYKIE
      STRYKIE
      PSN Store finally updated with Sonic Adventure 2. Sega are trying to sell the battle modes as separate DLC lolololwut?!
    7. STRYKIE
      STRYKIE
      TYM has summoned me to play Skarlet for a week. Except, I still haven't bought Skarlet. Wut do bruh?
      1. GLoRToR
        GLoRToR
        I sure as fuck am not doing Mileena. I'll likely just deepen my Kitana or pick up Skarlet.
        Oct 1, 2012
      2. AssassiN
        AssassiN
        Get to your corner and get some money.
        Oct 1, 2012
    8. STRYKIE
      STRYKIE
      Just watched Slips vs CDJr. LBSH, both players were rusty as fuck, dropped resets and missed instant TPs everywhere lol
      1. MK9-SnOwY
        MK9-SnOwY
        Yeah that was super rusty
        Oct 1, 2012
    9. STRYKIE
      STRYKIE
      Ollie King.. how have I missed this game's Godlike soundtrack, and why in the blue hell isn't it on XBLA/PSN?
    10. STRYKIE
      STRYKIE
      I would Ribbz but NRS hire shitty programmers who region lock 1 version of a game instead of providing viable intercontinental-netcode. So..
      1. STB Espio likes this.
      2. View previous comments...
      3. STRYKIE
        STRYKIE
        The worst thing is apparently it's not okay that we should play Americans, but players from the Middle East, New Zealand, Africa? Nope, no issue with us playing those guys apparently. >_>
        Sep 28, 2012
      4. Mikemetroid
        Mikemetroid
        they want you to buy another copy
        Sep 28, 2012
      5. Qwark28
        Qwark28
        UUUUUGGGGHHH YESSS AAWWW YEHHUUUUUURGGGGHHHH
        Sep 28, 2012
    11. STRYKIE
      STRYKIE
      Stay mortal, Enenra.
      1. Enenra likes this.
      2. Enenra
        Enenra
        ;__;

        no kombat for me
        Sep 26, 2012
      3. STRYKIE
        STRYKIE
        Damn right, making that doctor use all 3 bars for those ribs of yours.
        Sep 26, 2012
      4. Enenra
        Enenra
        I used two to break them
        Sep 26, 2012
    12. STRYKIE
      STRYKIE
      I wish I had an inpin converter for PS3, Sixaxis controllers have the dumbest shoulder buttons on the planet. STOP GETTING STUCK
    13. STRYKIE
      STRYKIE
      That's not the point Box. You still took the time to learn the character. How many more until you're acquainted with the entire 32 now?
      1. Angel Oleander
        Angel Oleander
        I know everybody now, to an extent. Even Freddy, as much as I hate him, and Sheeva, as bad a rep as she has, because shes big and awesome and big girls need love too..
        Sep 24, 2012
    14. STRYKIE
      STRYKIE
      So I just now found out the PS2 version of NiGHTS is getting HD-ified on XBLA and PSN. Best game Sonic Team ever made imo. #Kreygasm
    15. STRYKIE
      STRYKIE
      AK's damage is so scrubby and safe it's actually a hindrance to me.. Fuck this, I'm going full retard with Yoshimitsu.
      1. View previous comments...
      2. SZSR
        SZSR
        Just send an FR to me when you can.
        Sep 23, 2012
      3. STRYKIE
        STRYKIE
        Thought it would be. I'll take care of it myself when I'm on. Your PSN name is the same right?
        Sep 23, 2012
      4. SZSR
        SZSR
        Subzerosmokerain, it has an N at the end.
        Sep 23, 2012
    16. AestheticLove
      AestheticLove
      your avatar made my day. [:
      1. STRYKIE likes this.
      2. STRYKIE
        STRYKIE
        Lol. I do what I can
        Sep 23, 2012
    17. STRYKIE
      STRYKIE
      Block high, get jailed, block low, get jailed. Press buttons, get jailed, jump, get jailed, stand still, get jailed. Scorpion.
      1. GrandMasterson
        GrandMasterson
        well except for F4, 3
        Sep 21, 2012
    18. STRYKIE
      STRYKIE
      I wish this game was still getting patched so that we can just call Sheeva broken instead of learning the matchup.
      1. Joker8417 likes this.
    19. STRYKIE
      STRYKIE
      Itagakis just salty because he was stupid enough to release DOA2 clones right next to new Tekkens. The rest of Tecmo didnt learn apparently.
    20. STRYKIE
      STRYKIE
      Oh, turns out my code has a free download for Tekken 1 aswell. Time to OCV Galaga again and start a "O.King should be DLC" petition.
    21. STB Sgt Reed
      STB Sgt Reed
      Your fsjal is the first one that I haven't completely detested... good work!
      1. STRYKIE likes this.
    22. STRYKIE
      STRYKIE
      Everyone probably has a way to trigger the invincibility glitch, but I sure as hell ain't taking the time to find it for anyone I play.
      1. View previous comments...
      2. Espio
        Espio
        lol purpose would be given to that blessid special.
        Sep 17, 2012
      3. STRYKIE
        STRYKIE
        Now how much of a ball buster would it be if Sub's glitch setup IS triggered by the ice puddle?!
        Sep 17, 2012
      4. 1man3letters
        1man3letters
        lmfao strykie
        Sep 17, 2012
    23. STRYKIE
      STRYKIE
      Man I'm gonna be so free to wake-ups when I play MK again.. #ermacscorpionsworstmatchup
      1. BeefSupreme
        BeefSupreme
        LoL, all dat oki son.
        Sep 17, 2012
    24. STRYKIE
      STRYKIE
      Yoshi's B21 is a launcher now? Fuck yes. I might play him after all..
    25. STRYKIE
      STRYKIE
      Jaycee's U/F 1+2 and WB 2+3 = LOL
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Male
    Birthday:
    Feb 18, 1992 (Age: 22)
    Location:
    London, UK