Srryimwhte
Last Activity:
Apr 16, 2014 at 2:10 PM
Joined:
Dec 23, 2011
Messages:
164
Likes Received:
77
Trophy Points:
28
Gender:
Male
Birthday:
February 1
Location:
Virginia

Share This Page

Srryimwhte

RM PTH, Male, from Virginia

training all week for winter brawl on xbox live hmu if you want games Feb 10, 2014

Srryimwhte was last seen:
Apr 16, 2014 at 2:10 PM
    1. Nonameformedude
      Nonameformedude
      What were those things I needed to mod my stick again, I went to sleep immediately after we hit the road so I retained so little of that convo ahah
      1. Srryimwhte likes this.
      2. View previous comments...
      3. Srryimwhte
      4. Nonameformedude
        Nonameformedude
        Aye, thanks man!
        Feb 12, 2014
      5. Srryimwhte
        Srryimwhte
        no problem your gona need to get a rj45 jack and reall that would be it but yeah im thinking of doing this to my qanba eventally or my te 2
        Feb 12, 2014
    2. Srryimwhte
      Srryimwhte
      training all week for winter brawl on xbox live hmu if you want games
    3. Srryimwhte
      Srryimwhte
      i am the worst at keeping a proper sleep schedule
      1. BiPolarExxpress
        BiPolarExxpress
        Lol the other day killed me. It's like 3 am your time. Hold up I gotta go make food I'm hungry
        Feb 7, 2014
      2. Srryimwhte
        Srryimwhte
        dude ill be up till 5pm sleep for 5 hrs be up for 20 its bad
        Feb 8, 2014
    4. Saboteur-6
      Saboteur-6
      You guys still run weeklies? I've been meaning to check it out. Is there a stream?
      1. Srryimwhte
        Srryimwhte
        yeah winners hasnt had a weekly but we play if enough people show there can be one and blackula streams on weekends
        Feb 1, 2014
    5. Srryimwhte
      Srryimwhte
      i really wish that deathstrokes trait was a flashnade or something more tactical
    6. pherleece
      pherleece
      whats yoru GT. i never got an invite
      1. Srryimwhte
        Srryimwhte
        <------- i sent it on xb1 so it might be weird
        Jan 30, 2014
    7. Srryimwhte
      Srryimwhte
      arcade stick is in state time to prepare for delivery and actual training
    8. Srryimwhte
      Srryimwhte
      so im heading to nec 1 day early time to explore the city
      1. View previous comments...
      2. Red Reaper
        Red Reaper
        Keep doing it. Deathstroke is kinda like Arrow. Solid with minimal cheapness but versatility.
        Dec 10, 2013
      3. Srryimwhte
        Srryimwhte
        yeah i just have to play batman vs a few characters i hate counter picking/having to switch characters in general
        Dec 10, 2013
      4. Red Reaper
        Red Reaper
        I do too.. I'm really going to try to go all Arrow next week and see which match ups are truly horrible and which I kan handle with him.
        Dec 10, 2013
    9. Srryimwhte
      Srryimwhte
      man i want my ki stick now
      1. View previous comments...
      2. Srryimwhte
        Srryimwhte
        lol yeah i didnt get one yet ive been playing with blackula and hatake osawa cuz they both got them
        Dec 3, 2013
      3. ProudDisciple
        ProudDisciple
        That's cool at least you have access to one, where I'm at currently finding one is like searching for a damn unicorn.
        Dec 3, 2013
      4. Srryimwhte
        Srryimwhte
        lol nice yeah ive been playing the damn game on pad im no stranger to it but i prefer stick for everything but mk and igau ya know
        Dec 3, 2013
    10. Srryimwhte
      Srryimwhte
      SUPER FREE VICTORY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    11. Srryimwhte
      Srryimwhte
      wish mk was still a big thing
      1. View previous comments...
      2. Wemfs
        Wemfs
        I'm down to play ya on xbox tomorrow
        Nov 5, 2013
      3. Srryimwhte
        Srryimwhte
        lol i gotta got to the local meet up every tuesday guys i just wish people would play it like it was sf
        Nov 5, 2013
      4. Espio
        Espio
        I'm sure if it got support like Street Fighter Four did over all these years it would have a lot more people still playing it.
        Nov 5, 2013
    12. Srryimwhte
      Srryimwhte
      wondering how xbox one will be
    13. karaokelove
      karaokelove
      I'd like to try out for RM. My mains are Deathstroke and (recently) Bane. GT: karaokelove. Thanks!
      1. View previous comments...
      2. karaokelove
        karaokelove
        I'm confused. The thread said I should contact you, but I'm getting the impression you want nothing to do with me, especially considering you can play Chakk tonight but I should contact Mr. Aquaman.
        Nov 2, 2013
      3. Srryimwhte
        Srryimwhte
        ds mirrors man trust me its better you play him or astronout than me they will let you know whats up
        Nov 2, 2013
      4. karaokelove
        karaokelove
        I've actually dropped DS for the most part. I've been maining Bane for a few weeks now, and actually have a decent amount of MU experience in the Bane/DS mu.
        Nov 2, 2013
    14. Srryimwhte
      Srryimwhte
      its time
      1. Espio
        Espio
        For?
        Oct 27, 2013
      2. Srryimwhte
        Srryimwhte
        "IT'S MORPHIN TIME!!!" "DRAGON ZORD!!!"
        Oct 27, 2013
      3. Espio
        Espio
        lol good memories.
        Nov 5, 2013
    15. Srryimwhte
      Srryimwhte
      man got all the stuff to do custom art on my arcade stick dont know what to o do for art
    16. Srryimwhte
      Srryimwhte
      deathstroke hmmmmmmm?
    17. MKScorpion187
      MKScorpion187
      Thanks for the add bruh
      1. Srryimwhte
        Srryimwhte
        no prob man
        Sep 15, 2013
      2. MKScorpion187
        MKScorpion187
        Im working hard on my Bane I'm grinding out mu's daily. I,'m on PS3 & 360, PSN: Masaru5051 hmu I need lots of help
        Sep 15, 2013
      3. Srryimwhte
        Srryimwhte
        alright we can get games in tomorrow night just add me on psn my tag is the same as here
        Sep 15, 2013
    18. Srryimwhte
      Srryimwhte
      yo xena too strong
    19. Srryimwhte
      Srryimwhte
      so after doing more lab work deathstroke is still fucked up
      1. Espio likes this.
      2. View previous comments...
      3. pogse
        pogse
        yeah he is awesome. also picked him up a few weeks ago for fun. hoping for arkham origins skin - batman,DS,bane or joker!
        Aug 8, 2013
      4. Srryimwhte
        Srryimwhte
        so when you coming out to a tourney
        Aug 8, 2013
      5. pogse
        pogse
        the last was CFAS Monthly and I'm starting to attend their weekly casuals. TOTFC#3 had a really good schedule for injustice -- started early and ended like in the afternoon. once there is a schedule for TOTFC#4, I'll do right thing this time and clear my work schedule AND family schedule.
        Aug 8, 2013
    20. Srryimwhte
      Srryimwhte
      to be a man you must have honor...honor and a penis
      1. Spinky likes this.
    21. Srryimwhte
      Srryimwhte
      wow online wow
    22. Chrishaspads
      Chrishaspads
      your avatar looks sick!
      1. Srryimwhte
        Srryimwhte
        it was the only one of ds that i found that i thought was unique thnaks btw
        Jun 24, 2013
    23. Srryimwhte
      Srryimwhte
      win/lose i refuse to shake the hand of a player of a brain dead character
      1. View previous comments...
      2. Srryimwhte
        Srryimwhte
        hes a solid mid tier character does well when played patiently if thats what your asking i only really use him vs aquaman
        Jun 24, 2013
      3. Jimmypotato
        Jimmypotato
        uggg, I hate Aquaman, bane of my existence,
        Jun 24, 2013
      4. Srryimwhte
        Srryimwhte
        i just use him cuz he can reversal aquamans trident hes good vs sinestro too for the same reason im just waiting for the game to be patched properly
        Jun 24, 2013
    24. Srryimwhte
      Srryimwhte
      has anyone else dlc character disappeared??
      1. Art Killer B
        Art Killer B
        Yes. Lobo tends to disappear the most. Go to the download section in the game and re-download the missing ones.
        Jun 12, 2013
      2. Srryimwhte
        Srryimwhte
        did nothin happened wtf is goin on
        Jun 12, 2013
    25. Srryimwhte
      Srryimwhte
      why is everyone select screen quitting today
      1. Hitoshura
        Hitoshura
        Because the game is butt.
        Jun 8, 2013
      2. testyourpatience
        testyourpatience
        are you picking scorpion?
        Jun 8, 2013
      3. Srryimwhte
        Srryimwhte
        i picked batman and ds
        Jun 8, 2013
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Male
    Birthday:
    February 1
    Location:
    Virginia
    Xbox Live Gamertag:
    SRRYIMWHTE
    PSN Gamertag:
    SRRYIMWHTE

    Interact

    Content:
    AIM:
    Srryimwhte
    Windows Live:
    Srryimwhte@hotmail.com
    Playstation:
    SRRYIMWHTE
    Xbox Live:
    Srryimwhte