Spletty
Last Activity:
Oct 20, 2014 at 11:03 PM
Joined:
Jul 16, 2011
Messages:
1,140
Likes Received:
763
Trophy Points:
113
Gender:
Male
Birthday:
Jun 6, 1991 (Age: 23)
Location:
Moorhead, Minnesota
Occupation:
Student

Share This Page

Spletty

Well-Known Member, Male, 23, from Moorhead, Minnesota

LOVING guilty gear…. Oct 16, 2014 at 9:19 PM

Spletty was last seen:
Oct 20, 2014 at 11:03 PM
    1. Spletty
      Spletty
      sawwwwwnik ffawwwwwwks!
    2. Spletty
      Spletty
      why do people get so hype for marvel lol.
      1. KombatNerd likes this.
    3. Spletty
      Spletty
      Happy birthday me :)
      1. View previous comments...
      2. NickDaGreek1983
        NickDaGreek1983
        Happy 21 !
        Jun 6, 2012
      3. MK9-SnOwY
        MK9-SnOwY
        Happy bday!
        Jun 6, 2012
      4. Spletty
        Spletty
        Thanks everyone! And yeah mike i plan to lol
        Jun 6, 2012
    4. Spletty
      Spletty
      okay that game looks glorious. but the environmental stuff is gonna ruin it..
    5. Spletty
      Spletty
      first time since the announcement i havent seen an injustice thread in the recent section
    6. Spletty
      Spletty
      since the only recent threads are injustice, im getting superhype. someone tell me who to main and ill do it. i cant decide!
      1. STB Sgt Reed
        STB Sgt Reed
        Look deep within yourself and you will find the answer to your question is already answered. It's gotta be BATMAN! lol :P
        Jun 1, 2012
      2. Spletty
        Spletty
        lmao definite possibility. i only like a handful of dc superheroes and bats is one of em... batman it is!
        Jun 1, 2012
    7. Spletty
      Spletty
      I wanna say thanks to everyone on this site. Ive learned tons and I hope to meet you that I call friends ie squeaker, box, and everyone else
      1. Espio872, Mara and Squeaker101 like this.
    8. Squeaker101
      Squeaker101
      I thought your main was Shang?
      1. Spletty
        Spletty
        It changes frequently lol.. I'm probably best with cyrax and sub but quan and shang are my favorite characters. I counted and at some point I've mained 16 of the cast lol
        May 17, 2012
      2. Squeaker101
        Squeaker101
        Haha, yea. I mainly play Reptile now, though I still consider Liu my main. Reptile is my favorite character, has been since I first seen him in the old games. I just mained Liu because noyone used him, and the guidebook said he was really balanced. (in a sense that he had a lot of tools) Hm, one sec, I'll count my "mains".
        May 17, 2012
    9. Angel Oleander
      Angel Oleander
      You're a guitarist.
      You live in Minnesota.
      Tell me you know of American Head Charge.
      1. Spletty
        Spletty
        lol yeah theyre sick. pretty depressed when their guitarist died :(
        Apr 30, 2012
    10. Spletty
      Spletty
      yeah i was trolling lol... come on guys.
    11. Spletty
      Spletty
      anyone else experience lag online?
      1. NogunYesknife
        NogunYesknife
        thats strange.... did you try restarting your gaming console?
        Apr 30, 2012
    12. Squeaker101
      Squeaker101
      Made the PSN account! Let's get this party started!
      1. View previous comments...
      2. Squeaker101
        Squeaker101
        I enjoy the storyline, though throught it's history it's been inconsistent, I enjoy it. Though I might just do that, just have to find out how to. Btw, do you have your own PSN? So our orginals are friends? My TYM account will only be used for MK. My orginal I play a few others. Do you play any other games?
        Apr 29, 2012
      3. Spletty
        Spletty
        Yeah here and there, mk is about the only game I play regularly. Other than that its metal gear solid, god of war, and a little lego harry potter lol (don't hate)
        Apr 30, 2012
      4. Squeaker101
        Squeaker101
        No worries. My bro plays a bunch of lego stuff (and he's like 23) he's still a cool guy. I play COD (only cause of friends, if I didn't have those friends, I wouldn't play), Skyrim, and Assassin's Creed. I also play a bit of Solo games, but only rarely (except Skyrim, I play that alot now). MK is still my favorite though. :D
        Apr 30, 2012
    13. Spletty
      Spletty
      I need TYM_RAGE and tym-trickylizard to message me on here so I can update the TYM clan thread.
    14. Spletty
      Spletty
      i will be online on psn today finally! but only until around 5 so hit me up! TYM_SPLETTY
    15. GoodLifeGodLike
      GoodLifeGodLike
      Ok Spletty, going to make the new PSN account. I'll let you know what it is when I do it tonight.
    16. Spletty
      Spletty
      i just f3'd the hell out of the voting poll.
      1. View previous comments...
      2. Spletty
        Spletty
        i wish i could like this^
        so........"like" :D
        Apr 17, 2012
      3. Squeaker101
        Squeaker101
        Pre-patch d4 into Low Hat swag.
        Apr 17, 2012
      4. Espio
        Espio
        Yay ^_^
        Apr 18, 2012
    17. Spletty
      Spletty
      Man I'm getting killed in the artist kontest...
    18. Ssj4Crisis_x
      Ssj4Crisis_x
      Whats been up man! Didn't know you switch psn names lol
    19. Spletty
      Spletty
      Cradle of filth is sick, didn't know they the were european lol..
    20. Spletty
      Spletty
      Got my fight stick, gonna take some getting used tto
    21. Spletty
      Spletty
      Man, these cyrax resets are fun
    22. Spletty
      Spletty
      so many naked scorp xrays, if anyone plays me online just pick scorp and mash those triggers. itl hit me every time...
    23. Spletty
      Spletty
      New clan, new psn, someone add me for some games: TYM_SPLETTY
    24. Spletty
      Spletty
      Shujinkydink is my favorite player for sure.
    25. Spletty
      Spletty
      sure a lot of 111 scorpions online...
      1. STRYKIE
        STRYKIE
        those bb1s into the d2s are godlike!
        Mar 7, 2012
      2. Spletty
        Spletty
        what about that spear to grab combo? insane skills i tell ya!
        Mar 7, 2012
  • Loading...
  • Loading...
  • Signature

    Bazinga.

    About

    Gender:
    Male
    Birthday:
    Jun 6, 1991 (Age: 23)
    Location:
    Moorhead, Minnesota
    Occupation:
    Student
    Dustin Splett, Moorhead, Minnesota. I play MK. Main: Sub Zero/Shang/Kabal


    PSN: Spletty91
    XBL: Spletty
  • Loading...