Smoke_Of_Finland
Last Activity:
Jul 7, 2015 at 3:33 AM
Joined:
May 30, 2012
Messages:
465
Likes Received:
400
Trophy Points:
63
Gender:
Male

Share This Page

Smoke_Of_Finland

Electric wet goo fist, Male

I believe reading Donald Duck while taking a dump is a low tier scrub tactic. You must focus entirely on enjoying the art of taking a dump. Jun 16, 2015

Smoke_Of_Finland was last seen:
Jul 7, 2015 at 3:33 AM
    1. Smoke_Of_Finland
      Smoke_Of_Finland
      I believe reading Donald Duck while taking a dump is a low tier scrub tactic. You must focus entirely on enjoying the art of taking a dump.
    2. Smoke_Of_Finland
      Smoke_Of_Finland
      The input lag in Tekken is driving me nuts. What good is the netcode and 5 bar connection when you still get hit even when you are blocking.
    3. Smoke_Of_Finland
      Smoke_Of_Finland
      Back home from my first offline tourney, still hype, can't sleep :D.
      1. AeroGrunt likes this.
    4. Smoke_Of_Finland
      Smoke_Of_Finland
      When is the patch due for PSN? How many hours?
      1. STRYKIE
        STRYKIE
        It's live for me.
        Jun 2, 2015
      2. LaidbackOne
        LaidbackOne
        It's not a patch but a hotfix and it's already on PSN ;)
        Jun 2, 2015
      3. RYX
        RYX
        it isn't up for me either
        Jun 2, 2015
    5. Smoke_Of_Finland
      Smoke_Of_Finland
      The Down(play) syndrome has infected even the Kano forums. I feel like I am obligated to get a Hauppage/Elgato and start making videos.
    6. Smoke_Of_Finland
      Smoke_Of_Finland
      EB doesn't have enough mix-ups. I propose he gets a command overhead and more tic throws, a meterless standing reset and Killer Frost slide.
    7. Smoke_Of_Finland
      Smoke_Of_Finland
      I am happy that Shinnok got buffed, Goro's f4 being an overhead now is also nice... Maybe buffs for Kenshi and Kitana next?
      1. GLoRToR
        GLoRToR
        Yes please. I really want to main Kitana but she's really not viable pre-patch. On the PC so I'm still waiting to see.
        May 16, 2015
      2. Desperdicio
        Desperdicio
        Kitana already got buffed.
        May 16, 2015
    8. Smoke_Of_Finland
      Smoke_Of_Finland
      A complete, detailed list of all the patch changes anyone?
      1. EndofGameBoss
        EndofGameBoss
        It's on the front page...
        May 15, 2015
    9. Smoke_Of_Finland
      Smoke_Of_Finland
      The referees once again decide the games at Hockey WC, this is ridiculous.
    10. Smoke_Of_Finland
      Smoke_Of_Finland
      I found some interesting Kano tech, gonna make a separate thread.
    11. Smoke_Of_Finland
      Smoke_Of_Finland
      Ehrmahgewd REO's Quan Chi is so hype.
    12. Smoke_Of_Finland
      Smoke_Of_Finland
      50€ for Mayweather vs Pacquaio ppv what a rip-off lol.
      1. View previous comments...
      2. Chrishaspads
        Chrishaspads
        Would love to see pac man win too. Just to break may weathers record and see the Philippines go crazy lol
        May 1, 2015
      3. juicepouch
        juicepouch
        this is a true story: I work with a philipino girl and she told me in seriousness that if mayweather wins she wants to assassinate floyd.

        They take manny hella serious over there lol
        May 1, 2015
      4. Chrishaspads
        Chrishaspads
        lol it's awesome
        May 1, 2015
    13. MAPUSA
      MAPUSA
      some games? i dont have a main its not easy to choose one in this amazing game !
      1. Smoke_Of_Finland likes this.
      2. Smoke_Of_Finland
        Smoke_Of_Finland
        Naah, gotta do some stuff. Kano got the buffs he needed and he is solid so I am just gonna play him. Dragon Fangs Goro is fun too. Still haven't gone to the practice mode with all the chars.
        Apr 21, 2015
      3. MAPUSA
        MAPUSA
        i have vacation this week which means mkx 24/7 haha
        let me know when you want to play
        Apr 21, 2015
    14. AR-15
      AR-15
      lol remember me?
      you back on MK?
      1. Smoke_Of_Finland likes this.
      2. Smoke_Of_Finland
        Smoke_Of_Finland
        Yes, it's Kano's turn. No charge <3
        Apr 21, 2015
      3. AR-15
        AR-15
        lmao Kano
        atleast he cant be worse than he was in MK9
        you went on a long hiatus and i thought you was done plus i hadnt played MK9 for like 2 years
        what was your PSN
        ill add you again
        Apr 21, 2015
      4. Smoke_Of_Finland
        Smoke_Of_Finland
        Lastenmurskaajah
        Apr 21, 2015
    15. Smoke_Of_Finland
      Smoke_Of_Finland
      Shinnok seems kinda underwhelming at a first glance, I wish we had Shang Tsung.
    16. Killusion
      Killusion
      Hey man you on PSN? Add me for some Kano mirrors, I live in Vantaa so maybe our connection is decent.
      1. Smoke_Of_Finland likes this.
      2. View previous comments...
      3. Killusion
        Killusion
        Asiaa, addailen vielä tänään kunhan kotia kerkeän
        Apr 21, 2015
      4. Smoke_Of_Finland
        Smoke_Of_Finland
        Mut on tää ihan pelattava onlines toisin ku MK9. Mul on Hollantilaisten kans pelittäny tosi hyvin yhteydet ainaski sillon MK9 aikana, ei ollu juurikaan lagia, muihin pohjoismaihin ku Suomeen tietty kans pelittää hienosti.
        Apr 21, 2015
      5. Killusion
        Killusion
        Jooh ihan hyvin toimii onlinessa, tosin mitään run comboja en oo uskaltanut vielä kokeilla
        Apr 21, 2015
    17. Smoke_Of_Finland
      Smoke_Of_Finland
      The sound Reptile makes when he gets hit by Takeda's fist flurry lol.
    18. Smoke_Of_Finland
      Smoke_Of_Finland
      Do people still play Warcraft 3 on Battle.net? If I was to get legit copies of ROC and TFT would the keycodes still work? (Unlike in D2).
      1. Smoke_Of_Finland
        Smoke_Of_Finland
        What I mean by the Keycodes not working is not being able to register the game on a Battle.net-profile.
        Nov 26, 2014
    19. Smoke_Of_Finland
      Smoke_Of_Finland
      MKX Kano top 5 let's go bitches :D
    20. Smoke_Of_Finland
    21. Smoke_Of_Finland
      Smoke_Of_Finland
      Penguins - Rangers game 7. was really fkn hype, I think I need to watch the rest of the NHL playoffs now lol.
      1. Chongo
        Chongo
        still emo about flyers
        May 13, 2014
      2. Smoke_Of_Finland
        Smoke_Of_Finland
        I am not really a fan of any team, but maaan I have been missing out not buying Viaplay during the past few years, this is better hockey than at Sochi. Minnesota - Chicago right now yyyay... I think Minnesota is gonna win if the game continues like this.
        May 13, 2014
      3. Smoke_Of_Finland
        Smoke_Of_Finland
        Regular season hockey fkn sucks, but I think I am gonna buy Viaplay for April-May from now on.
        May 13, 2014
    22. smokey
      smokey
      Yoo do you still have same tag on psn? DS2 too hype!
      1. Smoke_Of_Finland
        Smoke_Of_Finland
        Yes, I got it today, but I haven't tried it yet. Probably will be popping it on friday and playing all day since I'll most likely be hungover lol. Going to this student party thing tomorrow where we will be sitting in a bus and going through the county from one small town bar to another lol. Over half the participants are girls mmm... gotta make some moves on em'... and refrain from throwing up in the bus :D.
        Mar 19, 2014
      2. smokey
        smokey
        Show them your EWGF = panties drop
        Mar 20, 2014
    23. AU_IM_DIGIMON
      AU_IM_DIGIMON
      i remembered u talked a lot of shit. lets play tekken and see if u even know wtf you are doing. ft5 i'm calling u out.
    24. Smoke_Of_Finland
    25. Smoke_Of_Finland
      Smoke_Of_Finland
      Someday soon I will pull out a knife and yell "sit on my face bitch!" when on a date with a woman. If she laughs, then she is a keeper :D
      1. Konqrr
        Konqrr
        lol or go to prison
        Dec 13, 2013
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Male
    PSN: Lastenmurskaajah