Playpal
Last Activity:
Dec 5, 2013
Joined:
Aug 15, 2011
Messages:
1,729
Likes Received:
723
Trophy Points:
113
Location:
Brampton, ON

Share This Page

Playpal

Well-Known Member, from Brampton, ON

who woulda thought an mk character would tear this community apart? Jun 30, 2013

Playpal was last seen:
Dec 5, 2013
    1. CrimsonShadow
      CrimsonShadow
      Come say hi foo :)
      1. Playpal
        Playpal
        hi
        Dec 5, 2013
    2. Playpal
      Playpal
      who woulda thought an mk character would tear this community apart?
      1. ReZo
        ReZo
        I didn't see it coming since this was supposed to be a DC only game, which was also stated many times. So yeah, scorpion dropped a lot of the player base from the game at his release.
        Hope he gets nerfed into the ground so he is unusable which is the same as him not existing.
        Jun 30, 2013
    3. Playpal
      Playpal
      Ginobili doesn't have it in him anymore. If anything he's half the reason the series turned out the way it did.
    4. Playpal
      Playpal
      goddamn you square enix
    5. Playpal
      Playpal
      ps4 looks like ps2
      1. Art Killer B
        Art Killer B
        No, it looks like the Xbox One.
        Jun 10, 2013
    6. Playpal
      Playpal
      so what was the microsoft conference like?
    7. FrothyOmen
      FrothyOmen
      If I were to read green lantern comics what're the best ones
      1. Playpal
        Playpal
        ask reedoms I've never read green lantern. I hear the main one that's about hal jordan is pretty good. There are like 5 green lantern comics at the moment btw.
        Jun 4, 2013
      2. FrothyOmen
        FrothyOmen
        Lol, well shit. Ok, thanks
        Jun 4, 2013
    8. Playpal
      Playpal
      people should stop complaining about injustice being played on 360 at tournies.
      1. testyourpatience
        testyourpatience
        i havent seena anyone complainign
        May 8, 2013
      2. Playpal
        Playpal
        man people complain a lot. You ever see that swifttomhanks thread?
        May 9, 2013
      3. testyourpatience
        testyourpatience
        lol no but now i do. where is it
        May 9, 2013
    9. Playpal
      Playpal
      can't you just back dash jumping attacks and whiff punish?
      1. Death
        Death
        nope. Most of the time the jump in punch will you hit you on the start up of the back dash. its really fucked up. Jump punches in the corner are god like. way better than jump punches in the corner in mk
        Apr 17, 2013
      2. Playpal
        Playpal
        Lol that's bullshit. You can't cross up in the corner in injustice and in mk you couldn't anti air if they crossed up in the corner. If you tried, you'd get full combo'd cuz it'd go the other way or some stupid shit.
        Apr 17, 2013
      3. Playpal
        Playpal
        Then again, the fact that you can't cross up in the corner might mean that the corner is even more dangerous
        Apr 17, 2013
    10. Playpal
      Playpal
      Fucking yogaflame posting all the injustice cutscenes.
    11. Playpal
      Playpal
      So is Kendrick Lamar the only good popular rapper?
      1. View previous comments...
      2. Playpal
        Playpal
        That's why I'm asking if Kendrick Lamar is the only good one.
        Apr 6, 2013
      3. AR-15
        AR-15
        lol shit i dont think hes that great but theres plenty of people riding his dick for sum reason
        Apr 6, 2013
      4. Playpal
        Playpal
        He's still better than a lot of rappers out there. Honestly, I used to only listen to underground rappers. Then I started listening to beats and I'm realizing that mainstream shit can be good too. It's just different.
        Apr 6, 2013
    12. Playpal
      Playpal
      On the bright side, some casuals may play the demo and think it's awesome, and it gives mk9 players a chance to work on the new dash system.
    13. Playpal
      Playpal
      Stop complaining about the new walk and dash. That's not even the worst part about this demo.
    14. Playpal
      Playpal
      lex is gonna be a stupid good zoner
      1. Mikemetroid likes this.
    15. Playpal
      Playpal
      stage interactions in this game suck
      1. Mikemetroid likes this.
      2. GodsLonelyman
        GodsLonelyman
        Did you get hit by the dumpster? lol
        Apr 2, 2013
      3. Playpal
        Playpal
        lol yes, and that fucking sign. that shit's unblockable man wtf
        Apr 2, 2013
      4. GodsLonelyman
        GodsLonelyman
        Yep unblockable damage. I can't react to any either. The AI was dumpster raping me.
        Apr 2, 2013
    16. Playpal
      Playpal
      I dunno if combos should be the first thing people look for in the demo.
      1. View previous comments...
      2. MashPotatoTower
        MashPotatoTower
        nobody post that stuff on tym lol.
        Apr 2, 2013
      3. RiBBz22
        RiBBz22
        lol get real u know that is going to happen no matter what game it is by the masses. People want to see swag right now or with any new game.
        Apr 2, 2013
      4. BlaqandMild15
        BlaqandMild15
        I thought about all that stuff too.but it would be much better to do all that in practice mode when you can set the AI to block and all that other good stuff.All we can do is just get that feel for the timing of the combos.
        Apr 2, 2013
    17. Playpal
      Playpal
      I think WW is the best in the demo
      1. Gruntypants
        Gruntypants
        yeah well thats just like your opinion, man
        Apr 2, 2013
    18. Playpal
      Playpal
      walk speed in this game is slow, except for batman's forward walk speed
    19. Playpal
      Playpal
      Can't do cross ups in the corner?
      1. View previous comments...
      2. Playpal
        Playpal
        Actually wait, there are no crossups in the corner in injustice. The opponent can just block in one direction. Damn this game.
        Apr 2, 2013
      3. Qwark28
        Qwark28
        i mean a crossup hit man, i know what a crossup is
        Apr 2, 2013
      4. Qwark28
        Qwark28
        same issue i had in sfxt
        Apr 2, 2013
    20. Playpal
      Playpal
      I wish there was a training mode for the demo. KOF had it. sf3 technically had one too
      1. karaokelove
        karaokelove
        Do you have a 2nd controller? I've just been doing vs mode against a non-existent player 2.
        Apr 2, 2013
      2. Playpal
        Playpal
        I do but obviously it's a terrible training mode.
        Apr 2, 2013
      3. karaokelove
        karaokelove
        Yeah, a real training mode would be preferrable, but it still works for learning combos and basics.
        Apr 2, 2013
    21. Playpal
      Playpal
      WW can combo off d1. Sounds OP
    22. Playpal
      Playpal
      Can't find demo on psn
      1. GuamoKun
        GuamoKun
        Xbox got it early
        Apr 2, 2013
      2. RunwayMafia
        Apr 2, 2013
      3. Playpal
        Playpal
        Ah that makes sense
        Apr 2, 2013
    23. Playpal
      Playpal
      what are people's opinions on dragon age?
      1. View previous comments...
      2. STB Sgt Reed
        STB Sgt Reed
        Ah... if you enjoy the latter ME games more than the original then you will probably enjoy the second DA better. Like I said, the combat portion is a lot more fun in DA2.

        But IMO the DA series doesn't hold a candle to the Mass Effect series.
        Mar 29, 2013
      3. xQUANTUMx
        xQUANTUMx
        Me > DA series. I thoroughly enjoyed DA:O and its expansion however. I was very meh on the 2nd one. Like Reed said, the first one is v diff from the 2nd. Expect quasi turn based combat in DA:0. Still though, by the end of it, no one could touch my dalish rogue elf ;-)
        Mar 29, 2013
      4. miloPKL
        miloPKL
        a waste of time and money
        Mar 29, 2013
    24. Playpal
      Playpal
      I'm probably still not gonna play ranked on injustice
      1. WannabePlayer likes this.
      2. AR-15
        AR-15
        ranked is fucking garbage, you always gotta have the option to RUN IT BACK
        Mar 26, 2013
    25. Playpal
      Playpal
      AE's getting another patch? You serious?
      1. View previous comments...
      2. Playpal
        Playpal
        what do you mean time outs are fixed? As in they solved the issue of boring games and time outs are less common? I've watched sfxt gameplay and this is not true. Yes, the patched version.
        Mar 22, 2013
      3. Wildoom
        Wildoom
        Mar 22, 2013
      4. Playpal
        Playpal
        There are a lot of reasons why I don't wanna play sfxt. I don't like the combos, I don't like watching it, I don't like the aesthetics, I didn't like the way they tried to market it, etc. I'm half convinced I'll get a seizure playing the game, which is one of the reasons I don't play umvc3.
        Mar 22, 2013
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Location:
    Brampton, ON