Angel Oleander
Last Activity:
Jul 19, 2014
Joined:
Aug 23, 2011
Messages:
4,438
Likes Received:
3,192
Trophy Points:
113
Gender:
Male
Location:
Maple Shade, NJ

Share This Page

Angel Oleander

Hellfire & DoomStroke., Male, from Maple Shade, NJ

Premium Supporter

Ain't no uzis made in Harlem. Jul 18, 2014

Angel Oleander was last seen:
Jul 19, 2014
    1. Angel Oleander
      Angel Oleander
      The Scorpion thread has had almost 27K views in about 9 hours. And people wonder why they picked him for IGAU. #controversycreatesbuys.
      1. STRYKIE and RYX like this.
    2. Angel Oleander
      Angel Oleander
      TO HELL WITH YOU <3
    3. Angel Oleander
      Angel Oleander
      I am ready for Zod. Show me.
    4. Angel Oleander
      Angel Oleander
      Decided I'm gonna stop giving a shit about winning until Summer Jam. Therefore, picking back up Bane. Because why the hell not.
      1. usedcarsalesmang
        usedcarsalesmang
        cause he sucks?
        May 31, 2013
      2. Angel Oleander
        Angel Oleander
        Because he's a severe pain in the ass to win with. So if I'm going to keep going, I want to be extra satisfied.
        Jun 1, 2013
      3. usedcarsalesmang
        usedcarsalesmang
        Even if I'm playing a great player, they can't ever beat me with bane. I think he's totally non-viable and a waste of time. What I'm trying to say is: If i wanted to experience playing Bane, I'd dunk my hands in ice-water for an hour and play one of my mains.
        Jun 1, 2013
    5. Angel Oleander
      Angel Oleander
      Combining Big Time Rush and Yo Gabba Gabba was a terrifying experience only stoners could've thought of.
      1. Chongo likes this.
    6. Angel Oleander
      Angel Oleander
      Really can't stand Batgirl at all. Yes, you irritating brat, you are a real pain in the ass. We couldnt have MMH or Scarecrow, why exactly?
      1. Espio likes this.
      2. View previous comments...
      3. Angel Oleander
        Angel Oleander
        ...Touche, sir.

        I hope Scorpion obliterates this fucking twit.
        May 29, 2013
      4. Phosferrax
        Phosferrax
        Scorpion will be ass, I'm calling it now.
        May 29, 2013
      5. Angel Oleander
        Angel Oleander
        I hope not. He's literally my last straw as far as long term competitive interest in this game. I love Stroke and Doomsday to death, but ATM, I cant see myself going as hard long term for this as I did for MK without some serious motivation.
        May 29, 2013
    7. Angel Oleander
      Angel Oleander
      Troll threads are troll. Now you've got me ambitious. I want my Spectre back, goddammit.
      1. View previous comments...
      2. DownfouralitY
        DownfouralitY
        lmao. I wouldn't mind scorp tbh but I hope he is top tier
        May 28, 2013
      3. Angel Oleander
        Angel Oleander
        So do I. Maining Deathstroke has given me a thirst for pissing people off. I hope Scorpion satisfies it to the highest degree.
        May 28, 2013
      4. DownfouralitY
        DownfouralitY
        lol yeah people get hella salty against deathstroke. Scorpion also deserves to be top after being so bad in mk9
        May 28, 2013
    8. Angel Oleander
      Angel Oleander
      Nothing's been the same comedy-wise since Friends and Seinfeld met their end. Will & Grace is easily up there as well.
      1. TheShowstoppa14
        TheShowstoppa14
        Check out New Girl and the Mindy Project, they are good.
        May 28, 2013
      2. Wemfs
        Wemfs
        I don't know about those shows, but I do know I've really enjoyed me some Workaholics. Haven't laughed so much from a t.v. show in a while. Different kind of humor though I'm guessin than Friends and Seinfeld lol
        May 28, 2013
      3. Angel Oleander
        Angel Oleander
        I miss Code Monkeys.
        May 28, 2013
    9. Angel Oleander
      Angel Oleander
      OMG I WOULD LOVE A MUFFIN BUTTON <3
    10. Angel Oleander
      Angel Oleander
      Time to make like a tree with megalomania and RULE THE WORLD.
      1. DuskAlloy
        DuskAlloy
        Jesus, and I thought I had over the top puns
        May 28, 2013
      2. Angel Oleander
        Angel Oleander
        I fucking love puns.
        May 28, 2013
    11. Angel Oleander
      Angel Oleander
      The amount of trolling, bitching and conspiring that's gone on since IGAU's release has been absurd. Goodness.
      1. View previous comments...
      2. DuskAlloy
        DuskAlloy
        Injustice is just a giant conspiracy by the government to make a statement that guns are bad by maing DS's guns great at the start of the game and then nerfing him to hell later down the road... real talk
        May 27, 2013
      3. Angel Oleander
        Angel Oleander
        Alloy, you are slowly but surely becoming one of my favorite people :).
        May 28, 2013
      4. DuskAlloy
        DuskAlloy
        Stop pretending like I wasnt already your favorite ;)
        May 28, 2013
    12. Angel Oleander
      Angel Oleander
      THERE IS NO SUCH THING AS AN UNWINNABLE MATCHUP. DIZZY <3.
      1. DuskAlloy
        DuskAlloy
        Its true, say you are playing someone like roll in mvc2 vs a top tier magneto, if you just take your knife out and stab the other player he will be disqualified due to hindering the match because of dying
        May 26, 2013
    13. DuskAlloy
      DuskAlloy
      Thanks for shutting down that clusterfuck of a thread lol
      1. View previous comments...
      2. DuskAlloy
        DuskAlloy
        I also realised that I really didnt handle that well today, 3 days of staying generally well liked on both sides and I got pissed almost immediately today lol
        May 26, 2013
      3. Angel Oleander
        Angel Oleander
        Deathstroke will be fine. I think. It's like taking a Cyrax reset, it only emboldens the Cyrax player to find a new way to kill you. I have ways, I know 2/3rds of the cast, and I plan to know how to fight them all by Summer Jam. Slade Ain't Dead.
        May 26, 2013
      4. DuskAlloy
        DuskAlloy
        Sure and I think most DS mains know he is still good, im just worried about he well he will do later in the game's life
        May 26, 2013
    14. Angel Oleander
      Angel Oleander
      Flashpoint Batman.
    15. Angel Oleander
      Angel Oleander
      All this talk from the man Cat makes me hope Joker gets some help as time goes on. Hell, if we ever get a TDK suit, I want him to be viable.
    16. Angel Oleander
      Angel Oleander
      Re-buying Dead Space 2, getting plastered, and revisiting The Sprawl. I'm coming home, Isaac...
      1. View previous comments...
      2. Angel Oleander
        Angel Oleander
        I'm going in Zealot Mode. Go hard or go home time. I want the whole fucking show <3.
        May 24, 2013
      3. Alien Substance
        Alien Substance
        Funny, I almost beat the game on Zealot before my PS3 died.
        'Twas a good try, though. Have a good time.
        May 24, 2013
      4. Angel Oleander
        Angel Oleander
        I can already hear the music from the undead prom...
        May 24, 2013
    17. Angel Oleander
      Angel Oleander
      I want beer in my blood. I need pants.
    18. Angel Oleander
      Angel Oleander
      This is the stupidest argument I've ever seen. Main him or don't, I'm gonna go shoot people. #easymoney.
    19. Angel Oleander
      Angel Oleander
      I'm just gonna shut up and play before I start sounding bitter. Hopefully it won't be long before I have Hanzo and my Spear back.
      1. Rude
        Rude
        Yeah, the Deathstroke nerf was pretty stupid
        May 23, 2013
    20. Angel Oleander
      Angel Oleander
      Yep. Picking up Cyborg. Dropping DS to #2. This was too much. Bitch at me for bitching all you want, he didn't need this. No way.
      1. Hobozzzx likes this.
    21. Angel Oleander
      Angel Oleander
      If you can make Communist Superman, you cn make a damn Dark Knight skin pack. TDK Joker, TDKR Bane and Catwoman. Book it.
      1. View previous comments...
      2. Angel Oleander
        Angel Oleander
        I play a different character every day. If not because I need to ride out the patches and see what's changing, because I leave myself closed to no possibilities. I spent all of today with Sinestro and Superman. Next are Bane and Yellow Lantern.
        Fuck the Corps. Fear. All Day.
        May 22, 2013
      3. -Deadman-
        -Deadman-
        hehe still reminds me of "Boxy's Main of the week" from mk9. "Quan Chi is amazing! Im never playing anyone else!" "Lin Kuei for life" lol <3
        May 22, 2013
      4. Angel Oleander
        Angel Oleander
        In all fairness, I did play them both until the very end, I still <3 Quan Chi, no matter how bad he is.
        May 22, 2013
    22. Angel Oleander
      Angel Oleander
      Stitched my way back down to just DS and Doomsday. Looking into either Sinestro or Luthor as my new #3.
    23. Angel Oleander
      Angel Oleander
      Fuck Marvel. Sorry, but if it wasnt for the foundation MVC2 spent years building, this game wouldnt be shit. #IGAUoutwiththeoldinwiththenew.
      1. -Deadman- likes this.
      2. -Deadman-
        -Deadman-
        Ill take this game seriously when I can main servbot again
        May 21, 2013
    24. Angel Oleander
      Angel Oleander
      Tried to get online to start my KOTH. Got frozen out 3 times. Beer and mac and cheese instead. Sonofabitch.
    25. Dramatica
      Dramatica
      dude, it is from the Orgy song!! haha I've used the name since like 2001 back when I played a lot of Tribes. I have never told anyone this and no one has ever asked lol! Orgy was obviously an odd group, more like a fad than a real group of musicians, but they had some awesome songs. I still listen to "Fiction (Dreams in Digital)".
      1. Dramatica
        Dramatica
        Saw them once live, they looked awesome on stage. All tall dudes with ridiculous form fitting outfits and lasers shooting from their guitar headstocks haha awesome.
        May 19, 2013
      2. Angel Oleander
        Angel Oleander
        I fucking love you. "Vapor Transmission" is legit one of my favorite albums of all time. Ive met next to no one whose ever even heard of it. Thank you for making my day :D.
        May 19, 2013
  • Loading...
  • Loading...
  • Signature

    [​IMG]

    About

    Gender:
    Male
    Location:
    Maple Shade, NJ
    PSN Gamertag:
    KILLA_Boxy_Zero
  • Loading...